دانلود فیلم
The Man Who Shot Liberty Valance مردی که لیبرتی والانس را کشت

89 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 82147
10
/
8.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Man Who Shot Liberty Valance 1962 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Man Who Shot Liberty Valance 1962 با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم مردی که لیبرتی والانس را کشت

یک سناتور برای تشییع جنازه یک دوست قدیمی به یکی از شهرهای غربی باز می گردد و داستان نسل و گذشتگان خود را تعریف می کند...

 

عوامل ساخت فیلم The Man Who Shot Liberty Valance

فیلم «مردی که لیبرتی والانس را کشت» یک فیلم سینمایی در ژانر وسترن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۶۲ به کارگردانی جان فورد و با بازی جان وین و جیمز استوارت منتشر شد. فیلمنامه جیمز وارنر بلا و ویلیس گلدبک از یک داستان کوتاه در سال 1953 نوشته دوروتی ام. جانسون اقتباس شده است. بازیگران مکمل شامل ورا مایلز، لی ماروین، ادموند اوبراین، اندی دیوین، جان کارادین، وودی استرود، استروتر مارتین و لی ون کلیف هستند.

 

عملکرد فیلم مردی که لیبرتی والانس را کشت

این فیلم در سال 2007، برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده توسط کتابخانه کنگره به عنوان "از نظر فرهنگی، تاریخی، یا زیبایی شناختی مهم" انتخاب شد. «مردی که لیبرتی والانس را کشت» در آوریل 1962 منتشر شد و هم موفقیت مالی و هم موفقیت انتقادی را به دست آورد. برای دانلود فیلم The Man Who Shot Liberty Valance 1962 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم که با قیمت 3.2 میلیون دلار تولید شد، 8 میلیون دلار فروخت که پانزدهمین فیلم پرفروش سال 1962 شد. طبق گزارش هفته نامه سینماتوگراف، این فیلم در سال 1962 در باکس آفیس بریتانیا یک فیلم «پول ساز» لقب گرفت.
لباس های ادیت هد نامزد جایزه اسکار برای بهترین طراحی لباس (سیاه و سفید) شد، که یکی از معدود وسترن‌هایی است که تا به حال در آن بخش نامزد شده است. دانلود فیلم The Man Who Shot Liberty Valance 1962 به طرفداران ژانر وسترن پیشنهاد میشه. 

ورایتی این فیلم را "سرگرم کننده و از نظر احساسی درگیر" نامید، اما فکر کرد که اگر فیلم 20 دقیقه زودتر به پایان می رسید، نتیجه بهتری در انتظار فیلم بود.» منتقد بولتن اظهار تاسف کرد که "20 دقیقه پایانی ضد حال و هوای فیلم... ارزش سادگی و گرمای طبیعی فیلم را از بین می برد."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.