دانلود فیلم
Fallen Angels فرشتگان سقوط کرده

148 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 50585
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fallen Angels (فرشتگان سقوط کرده) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Fallen Angels (فرشتگان سقوط کرده) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم فرشتگان سقوط کرده

یک قاتل با وجود مخالفت شریک زندگی خود که به طور مخفیانه جذب او می شود، سعی می کند از سبک زندگی خشونت آمیز خود فرار کند...

 

عوامل ساخت فیلم Fallen Angels

فیلم فرشتگان سقوط کرده (انگلیسی: Fallen Angels) یک فیلم سینمایی در ژانر جنایی، نئو نوآر، کمدی و درام محصول هنگ کنگ است . این فیلم در سال ۱۹۹۵ به نویسندگی و کارگردانی وونگ کار وای منتشر شد. این فیلم دارای دو خط داستانی درهم تنیده است - یکی داستان یک قاتل را روایت می کند که می خواهد دنیای زیرین جنایتکار را ترک کند.
وونگ در ابتدا «فرشتگان سقوط کرده» را به عنوان سومین داستان فیلم قبلی خود، Chungking Express (1994) نوشت، اما به دلیل طولانی شدن، آنها را به دو پروژه جداگانه تقسیم کرد. مانند فیلم Chungking Express، این فیلم دارای روایتی تکه تکه است که بر خلق و خو و حال و هوای ساختار تأکید دارد. Fallen Angels شامل صحنه هایی است که منحصراً در شب گرفته شده و از رنگ های تیره تر در کنار نئون های روشن استفاده می کنند. وونگ این دو فیلم را همتای مکملی در نظر گرفت که در حال کاوش در هنگ کنگ معاصر هستند.

 

عملکرد فیلم Fallen Angels

فیلم فرشتگان سقوط کرده در سپتامبر 1995 منتشر شد. پس از انتشار، منتقدان اظهار داشتند که سبک های آن شبیه به سبک های به کار رفته در Chungking Express است. در پانزدهمین جوایز فیلم هنگ کنگ در سال 1996، این فیلم برنده سه جایزه شد: بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای موک، بهترین فیلمبرداری برای دویل و بهترین موسیقی متن برای رول آ. گارسیا و فرانکی چان. منتقدان اظهار داشتند که اگرچه این فیلم به اندازه فیلم قبلی خود پیشگام نبود، اما یکی از جذاب ترین فیلم های ونگ باقی ماند و سبک های علامت تجاری او را تثبیت کرد. برای دانلود فیلم Fallen Angels 1995 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
فرشتگان سقوط کرده اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 1995، جایی که موفقیت قابل توجهی از نظر منتقدان دریافت کرد و به دلیل سبک بصری قابل توجه آن کانون توجه جشنواره شد. در شیکاگو سان تایمز، راجر ایبرت به فرشتگان سقوط کرده سه ستاره از چهار ستاره داد. دانلود فیلم Fallen Angels 1995 به طرفداران ژانر جنایی و نوآر پیشنهاد میشه. ایبرت اظهار داشت که این فیلم برای مخاطبان خاص از جمله دانشجویان هنر جذاب است و برای سینما های معمولی مناسب نیست. استفن هولدن از نیویورک تایمز گفت که فیلم بیشتر به سبک متکی است تا ماهیت.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.