دانلود فیلم
Scoop اسکوپ

309 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14882
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Scoop (اسکوپ) به صورت رایگان بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Scoop (اسکوپ) به صورت رایگان بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم اسکوپ

این فیلم داستان پشت صحنه زنانی است که با تشکیلات کاخ باکینگهام مذاکره کردند و باعث شدند سقوط شاهزاده اندرو سرعت بگیرد.

 

عوامل ساخت فیلم Scoop

فیلم اسکوپ یک فیلم سینمایی در ژانر درام و زندگی نامه ای محصول جدید بریتانیاست. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی فیلیپ مارتین منتشر شد. داستان، یک بازگویی دراماتیک از روند تامین امنیت مصاحبه تلویزیونی بی‌بی‌سی 2019 با شاهزاده اندرو توسط مجری و روزنامه‌نگار امیلی مایتلیس و تیم سازنده در برنامه خبری و امور جاری شبکه BBC Two است. این فیلم در 5 آوریل 2024 در نتفلیکس منتشر شد. در این فیلم جیلیان اندرسون در نقش امیلی مایتلیس، کیلی هاوز در نقش آماندا ترسک، بیلی پایپر در نقش سم مک آلیستر و روفوس سیول در نقش شاهزاده اندرو هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در اوایل سال 2023، قبل از راه اندازی پیش بینی شده در سال 2024، آغاز شد.

 

عملکرد فیلم اسکوپ

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 78 درصد را بر اساس نقد 36 منتقد، با میانگین نمره 6.9 از 10 بدست آورد. متاکریتیک، بر اساس نقد 14 منتقد، امتیاز 61 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است. برای دانلود فیلم Scoop 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اتفاقات «اسکوپ» مربوط به گذشته بسیار نزدیک است، بنابراین ممکن است هیچ شگفتی در اینجا وجود نداشته باشد. قسمت های جالب در نمایش جزئیات است. «اسکوپ» آنقدر روی «به دست آوردن داستان» متمرکز است که گاهی اوقات به راحتی می توان فراموش کرد که داستان در واقع چیست. داستان واقعی درباره یک مصاحبه شرم آور نیست که توسط یک شاهزاده رسوا، انجام شده است. این درباره نخبگان است که افراد ضعیف را شکار می کنند. دانلود فیلم Scoop 2024 به طرفداران فیلم های بر اساس واقعیت و درام پیشنهاد میشه.

هرچند "اسکوپ" از دیالوگ برای رساندن این موضوع استفاده نمی کند و این میتونه رساندن اصل مطلب را به بیننده سخت کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.