دانلود فیلم
Knox Goes Away ناکس می رود

251 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7081
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Knox Goes Away (ناکس می رود) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Knox Goes Away (ناکس می رود) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم ناکس می رود

جان ناکس به عنوان یک قاتل قراردادی که توسط خاویر کرین، یک رئیس جنایتکار استخدام می شود. او از همسر و پسرش جدا شده است و با یک مهاجر اروپای شرقی به نام آنی قرار می گذارد. ناکس بعداً مبتلا به نوعی زوال عقل می شود. او میخواهد قبل از بازنشستگی، آخرین کار را با شریک خود، توماس مونسی، انجام دهد…

 

عوامل ساخت فیلم Knox Goes Away

فیلم ناکس می رود (به انگلیسی: Knox Goes Away) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مایکل کیتون و نویسندگی گرگوری پویریر ساخته شد. 
در این فیلم مایکل کیتون در نقش جان ناکس، آل پاچینو در نقش خاویر و مارسیا گی هاردن در نقش همسر سابق ناکس هنرنمایی می کنند. مایکل کیتون فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از گرگوری پویریر کارگردانی کرد. فیلمبرداری اصلی از اکتبر تا دسامبر 2022 در لس آنجلس انجام شد.

 

عملکرد فیلم ناکس می رود

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در تاریخ 10 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در 15 مارس 2024 توسط Saban Films در ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم Knox Goes Away 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 59 درصد را بر اساس نقد 66 منتقد، با میانگین نمره 5.7 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «مایکل کیتون کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است.» دانلود فیلم Knox Goes Away 2023 به طرفداران ژانر جنایی و هیجان انگیز پیشنهاد میشه. در متاکریتیک این فیلم با امتیاز 54 از 100 بر اساس نقد 19 منتقد ثبت شد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.