دانلود فیلم
The Beast هیولا

159 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1279
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Beast (هیولا) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم The Beast (هیولا) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم هیولا

داستان تا حدودی در آینده ای نزدیک روایت می شود که در آن هوش مصنوعی کنترل زندگی همه را در دست دارد و احساسات انسانی حالا به عنوان یک تهدید تلقی می شود!

 

عوامل ساخت فیلم The Beast

فیلم هیولا (به فرانسوی: La Bête) یک فیلم سینمایی در ژانر درام، رمانتیک و علمی تخیلی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی برتراند بونلو بر اساس رمان هنری جیمز به نام «جانور در جنگل» در سال ۱۹۰۳ ساخته شده است. در این فیلم لئا سیدوکس در نقش گابریل، جورج مک کی در نقش لوئیس، گوسلاژی مالاندا در نقش دال کلی، داشا نکراسووا در نقش داکوتا و مارتین اسکالی در نقش ژرژ هنرنمایی می کنند.
این فیلم محصول مشترک کشور های فرانسه و کانادا است و توسط Les Films du Bélier و My New Picture Bonello به کارگردانی خاویر دولان و نانسی گرانت تولید شده است. این پروژه در سال 2021 اعلام شد و فیلمبرداری اصلی بین اوت و اکتبر 2022 در پاریس و لس آنجلس انجام شد.

 

عملکرد فیلم The Beast

فیلم هیولا اولین نمایش جهانی خود را در 3 سپتامبر 2023 در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به عنوان بخشی از رقابت رسمی داشت. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان دعوت شد و در 6 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم The Beast 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در مسابقه سنبل طلایی شصت و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم وایادولید برگزیده شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این نمایش امتیاز تایید 85 درصد را بر اساس نقد 65 منتقد، با میانگین نمره 8.2 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم The Beast 2024 به طرفداران ژانر درام، رمانتیک و علمی تخیلی پیشنهاد می شود. انجمن این وب سایت برای “هیولا” نوشتند: «این فیلم غیرقابل تحمل اما ارزشمند است که از ژانر علمی تخیلی خود برای کشف مضامین جذاب به شیوه ای خاص و تا حد زیادی رضایت بخش استفاده می کند.» متاکریتیک، بر اساس نقد 24 منتقد، امتیاز 81 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.