دانلود فیلم
Housekeeping for Beginners خانه داری برای مبتدیان

201 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 723
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Housekeeping for Beginners (خانه داری برای مبتدیان) به صورت رایگان
دانلود فیلم Housekeeping for Beginners (خانه داری برای مبتدیان) به صورت رایگان

خلاصه فیلم خانه داری برای مبتدیان

دیتا علیرغم اینکه هرگز آرزوی مادر شدن ندارد، خود را مجبور می کند دو دختر دوست دخترش را بزرگ کند: میا مشکل ساز کوچک و ونسا نوجوان شورشی.

 

عوامل ساخت فیلم housekeeping for beginners

فیلم خانه داری برای مبتدیان، یک فیلم سینمایی در ژانر درام است که در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تدوین گوران استولفسکی منتشر شد. این یک محصول مشترک بین المللی بین مقدونیه شمالی، کرواسی، صربستان، کوزوو، لهستان، استرالیا و ایالات متحده است.
در این فیلم بازیگرانی همچون آناماریا مارینکا در نقش دیتا، آلینا سربان در نقش سوادا، سامسون سلیم در نقش علی و ولادیمیر دایر در نقش تونی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم خانه داری برای مبتدیان

این نمایش برای اولین بار در 6 سپتامبر 2023 در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به روی پرده رفت و در آنجا برنده جایزه “شیر دگرباش” شد. این فیلم به عنوان ورودی مقدونیه برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد. برای دانلود فیلم housekeeping for beginners 2053 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
با وجود همه هرج و مرج ظاهری، این اثر یک نمایش کاملاً کنترل شده است که به طور کامل طبق الگو فیلم های قبلی استولوفسکی عمل می کند. 
استولفسکی موفق می شود مرز بین شادی و عشق خانه دیتا و غم و اندوه و خطرات بالقوه ای را که در داخل و خارج از آن می گذرد را طی کند. دانلود فیلم housekeeping for beginners 2023 به طرفداران ژانر درام با مضمون عشق همجنس‌گرایان پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.