دانلود فیلم
Civil War جنگ داخلی

510 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 116966
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Civil War (جنگ داخلی) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Civil War (جنگ داخلی) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم جنگ داخلی

در آمریکای دیستوپیایی آینده، تیمی از روزنامه نگاران مستقر در ارتش با زمان می جنگند تا قبل از اینکه گروه های شورشی به کاخ سفید برسند، به واشنگتن دی سی بروند...

 

عوامل ساخت فیلم Civil War

فیلم جنگ داخلی یک فیلم سینمایی در ژانر دیستوپیایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی و نویسندگی الکس گارلند است. این نمایش داستان تیمی از روزنامه نگاران را روایت می کند که در طول جنگ داخلی دوم آمریکا که به سرعت در حال تشدید است، در سراسر ایالات متحده سفر می کنند. 
در این فیلم کرستن دانست در نقش لی اسمیت، واگنر مورا در نقش جوئل، روزنامه نگار اهل فلوریدا، کیلی اسپانی در نقش جسی کالن، یک عکاس جوان مشتاق از میسوری و استفن مک کینلی هندرسون در نقش سامی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم جنگ داخلی

فیلم Civil War در 14 مارس 2024 در South by Southwest اکران شد و در ایالات متحده توسط استدیو A24 و در بریتانیا توسط Entertainment Film Distributors در 12 ام آوریل 2024 اکران شد. این نمایش نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد و بیش از 25 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. برای دانلود فیلم Civil War 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
پس از نمایش SXSW، منتقدان وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم را "داستان هشداردهنده ای زیبا و پر از ایده های بزرگ و اجرای خارق العاده کرستن دانست" نامیده اند، که ممکن است برخی از بینندگان را شگفت زده کند. منتقدان «زیبایی و شدت درام دیستوپیایی» را ستودند. این سریال در این سایت، امتیاز تایید 83 درصد بر اساس نقد 250 منتقد، با میانگین نمره 7.6 از 10 بدست آورد. 
«جنگ داخلی از نظر داستان سخت و غمگین است و به عدم قطعیت زندگی در یک کشور متزلزل اشاره می کند.» مت زولر سیتس، که برای RogerEbert می نویسد، جنگ داخلی را با فیلم هایی درباره «ژورنالیست های غربی که سقوط کشورهای خارجی را پوشش می دهند»، مانند The Year of Living Dangerously و Welcome to Sarajevo مقایسه کرد و در نهایت فیلم را به عنوان «به شدت قانع کننده» تحسین کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.