دانلود فیلم
Damaged آسیب دیده

134 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26
10
/
5.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Damaged (آسیب دیده) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Damaged (آسیب دیده) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم آسیب دیده

هنگامی که یک قاتل سادیست در اسکاتلند ظاهر می شود، مقامات محلی وحشت زده دست به دامن یک کارآگاه در شیکاگو می شوند که پنج سال قبل یک قتل با همان الگوی وحشتناک  را بررسی کرده بود.

 

عوامل ساخت فیلم Damaged

فیلم آسیب دیده (به انگلیسی: Damaged) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی تری مک دوناف است. این فیلم داستان کارآگاه مستقر در شیکاگو را دنبال می کند که در کنار یک کارآگاه دیگر به نام براوو به بررسی یک سری قتل های زنجیره ای در اسکاتلند می پردازد. 
در این فیلم بازیگرانی همچون ساموئل ال جکسون در نقش دن لاوسون، وینسنت کسل در نقش براوو، جیانی کاپالدی در نقش گلن بوید، کیت دیکی در نقش کسلر و جان هانا در نقش مک گرگور هنرنمایی می کنند. در مارس 2023، اعلام شد که فیلمبرداری در اسکاتلند آغاز شده و در می 2023 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم آسیب دیده

این فیلم در 12 آوریل 2024 در سینماهای منتخب اکران شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 33 درصد را بر اساس نظرات 15 منتقد بدست آورد. برای دانلود فیلم Damaged 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
فیلم «آسیب دیده» بیشتر یک ترفند است تا یک داستان واقعی. گناه بزرگ فیلم اینجاست که گول زدن مخاطب انگار انگیزه اصلی به نظر می رسد. در بیشتر موارد، طرح از تمام کلیشه ها و قراردادهای فیلم های قاتل سریالی پیروی می کند. اگر به اندازه کافی از این جور فیلم ها دیده باشید، بلافاصله به یک شخصیت خاص مشکوک می شوید. پایان تقریباً تا آنجا که می توانید فکر کنید بیننده را ناراضی رها می کند. وقتی همه چیز در یک فیلم به معنای واقعی کلمه، حول کشیدن فرش از زیر پای تماشاگران ساخته می شود، در نهایت با معمایی مواجه می شوید که هیچ معنایی ندارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.