دانلود فیلم
LaRoy, Texas لاروی، تگزاس

459 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3161
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم LaRoy, Texas (لاروی، تگزاس) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم LaRoy, Texas (لاروی، تگزاس) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم لاروی، تگزاس

وقتی ری متوجه می شود که همسرش به او خیانت می کند، تصمیم می گیرد که خودش را بکشد. اما وقتی که غریبه ای او را با یک قاتل اشتباه می گیرد، برنامه های او ناگهان تغییر می کند...

 

عوامل ساخت فیلم laroy, texas

فیلم لاروی، تگزاس یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و جنایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی شین اتکینسون است. در این فیلم بازیگرانی همچون جان ماگارو در نقش ری، استیو زان در نقش اسکیپ، دیلن بیکر در نقش هری و مگان استیونسون در نقش استیسی-لین هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در آلبوکرکی، نیومکزیکو و اطراف آن در اواخر اوت 2022 آغاز شد.

 

عملکرد فیلم laroy, texas

فیلم لاروی، تگزاس برای اولین بار در جشنواره فیلم Tribeca در 8 ژوئن 2023 به نمایش درآمد. 
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 100 درصد را بر اساس نقد 33 منتقد، با میانگین نمره 7.3 از 10 بدست آورد. برای دانلود فیلم laroy, texas 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم سه جایزه (جایزه بزرگ هیئت داوران، جایزه تماشاگران و جایزه بین‌المللی منتقدان) را در جشنواره فیلم آمریکایی دوویل سال 2023 دریافت کرد. 
فیلم لاروی، تگزاس در ژانر کمدی جنایی هیجان انگیز بسیار جذاب و منطقی است. ترکیبی از شوخ طبعی، تعلیق که تجربه ای سینمایی جذابی را برای بیننده ایجاد می کند که هم سرگرم کننده و هم معنادار است. دانلود فیلم laroy, texas 2023 به طرفداران ژانر کمدی، جنایی پیشنهاد میشه. در حالی که ممکن است در جاهایی دچار مشکل شود، این فیلم در نهایت به عنوان گواهی بر استعداد و بینش شین اتکینسون است. جان ماگارو و بقیه بازیگران اجراهای فراموش نشدنی را ارائه می کنند و تضمین می کنند که لاروی، تگزاس تأثیری ماندگار روی بیننده هایش می گذارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.