دانلود فیلم
The First Omen اولین طالع نحس

380 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 36444
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The First Omen (فال اول) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود فیلم The First Omen (فال اول) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه فیلم The First Omen

یک زن جوان آمریکایی به رم فرستاده می شود تا در کلیسا خدمت کند، اما با مفاهیم تاریکی مواجه می شود که ایمانش را زیر سوال می برد و توطئه هولناکی را کشف می کند که امیدوار است باعث تولد شیطان شود...

 

عوامل ساخت فیلم فال اول

فیلم The First Omen یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی محصول آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی آرکاشا استیونسون ساخته شد که با همکاری تیم اسمیت و کیت توماس فیلمنامه را بر اساس داستانی از بن جاکوبی نوشته است. این فیلم پیش درآمدی برای فیلم The Omen (1976) و ششمین فیلم از مجموعه The Omen است. در این فیلم بازیگرانی همچون نل تایگر فری، تافیک برهوم، سونیا براگا، رالف اینسون و بیل نای ایفای نقش می‌کنند. داستان فیلم درباره یک زن آمریکایی است که برای کار در کلیسایی در رم فرستاده می شود و متوجه توطئه شوم برای به دنیا آوردن دجال می شود.
در آوریل 2016، ساخت پیش درآمدی برای فیلم The Omen (1976) اعلام شد، بن جاکوبی فیلمنامه را نوشت و آنتونیو کامپوس در حال مذاکره برای کارگردانی بود. فیلمبرداری اصلی از ۱۹ سپتامبر تا ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ در لوکیشن رم انجام شد.

 

عملکرد فیلم The First Omen

فیلم «فال اول» در 5 آوریل 2024 توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.
فال اول، برای پخش در سرویس استریم Hulu ساخته شد، اما پس از اینکه استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز تشخیص داد که نیاز به گسترش اکران در سینما دارد، این فیلم توسط استودیو قرن بیستم در 5 آوریل 2024 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم The First Omen 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 81 درصد را بر اساس نقد 154 منتقد، با میانگین نمره 6.9 از 10 بدست آورد. در انجمن این وب سایت آمده است: «این پیش درآمد واقعا ترسناک است و اولین نمایش درخشان برای این فرنچایز پس از مدت های طولانی است.» سایت Metacritic، بر اساس نظر 33 منتقد، امتیاز 65 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است. دانلود فیلم The First Omen 2024 به طرفداران ژانر ترسناک و باقی فیلم های این فرنچایز پیشنهاد میشه.
بنجامین لی از گاردین به آن 3 از 5 ستاره داد و آن را «بسیار هنرمندانه تر و برجسته تر از آنچه همچین فیلمی نیاز داشته باشد» خواند، تا حد زیادی به لطف کارگردان تلویزیونی آرکاشا استیونسون، که شجاعتش به خوبی در فیلمش نمایان است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.