دانلود فیلم
Monkey Man مرد میمونی

231 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10889
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Monkey Man (مرد میمونی) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Monkey Man (مرد میمونی) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم مرد میمونی

یک مرد جوان ناشناس یک کمپین انتقامی را علیه رهبران فاسدی که مادرش را به قتل رساندند به راه می اندازد که همچنان به قربانی کردن افراد فقیر و ناتوان ادامه می دهد...

 

عوامل ساخت فیلم Monkey Man

فیلم مرد میمونی (به انگلیسی: Monkey Man) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی و تهیه کنندگی Dev Patel در اولین کارگردانی خود است که همچنین فیلمنامه را با Paul Angunawela و John Collee نوشته است. در این فیلم پاتل، شارلتو کوپلی، پیتوباش تریپاتی، ویپین شارما، سیکاندار خر، آدیتی کالکونته، سوبیتا دولیپالا، آشوینی کالسکار، ماکاراند دشپانده، جاتین مالیک و ذاکر حسین به ایفای نقش می پردازند.
در 29 اکتبر 2018، گزارش شد که Dev Patel اولین کارگردانی خود را با یک فیلم اکشن و مهیج با عنوان مرد میمون، شروع خواهد کرد.

 

عملکرد فیلم Monkey Man

فیلم مرد میمونی در 11 مارس 2024 در South by Southwest اکران شد و در 5 آوریل 2024 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده و کانادا به روی پرده رفت. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. برای دانلود فیلم Monkey Man 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 89 درصد را بر اساس نقد 248 منتقد، با میانگین نمره 7.2 از 10 بدست آورد. در انجمن این وب سایت آمده است: «این فیلم تلاش جسورانه ای از کارگردان تازه کار دو پاتل است. «مرد میمونی» به همان اندازه که اکشن است، تفسیر اجتماعی سیاسی را هم به خوبی ارائه می دهد». دانلود فیلم Monkey Man 2024 به طرفداران ژانر اکشن و فیلم های مهیج پیشنهاد میشه.
پیتر بردشاو، که برای گاردین می نویسد، چهار ستاره از پنج ستاره را به او اهدا کرد و از بازی پاتل ستایش کرد و آن را یک "اکشن هیجان انگیز و مهیج" نامید که می تواند به عنوان کمدی پرهیجان از ناسیونالیسم عمل کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.