دانلود فیلم
Wicked Little Letters نامه های کوچک شرور

245 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14789
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Wicked Little Letters (نامه های کوچک شرور) به صورت رایگان
دانلود فیلم Wicked Little Letters (نامه های کوچک شرور) به صورت رایگان

خلاصه فیلم نامه های کوچک شرور

هنگامی که ادیث و سایر ساکنان شروع به دریافت نامه های شیطانی پر از توهین های خنده دار می کنند، رز بد دهن متهم به این کار مسخره میشود. با این حال، همانطور که زنان شهر، در مورد جنایت تحقیق می کنند، متوجه می شوند که رز ممکن است مقصر نباشد.

 

عوامل ساخت فیلم Wicked Little Letters

فیلم «نامه های کوچک شرور» یک فیلم سینمایی در ژانر رازآلود و کمدی سیاه محصول جدید بریتانیاست. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی تئا شاروک، نویسندگی جانی سویت منتشر شد. این فیلم بر اساس یک رسوایی واقعی، به دنبال تحقیقاتی درباره نویسنده ناشناس نامه های توهین آمیز متعددی ساخته شد که به ساکنان شهر ساحلی لیتل همپتون ارسال شده است.
در این فیلم بازیگرانی همچون اولیویا کولمن در نقش ادیث سوان، جسی باکلی در نقش رز گودینگ، آنجانا واسان در نقش پی سی گلدیس ماس، تیموتی اسپال در نقش ادوارد سوان و جوآنا اسکنلان در نقش آن هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم نامه های کوچک شرور

فیلم Wicked Little Letters در 9 سپتامبر 2023 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و توسط StudioCanal در 23 فوریه 2024 در بریتانیا اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 80 درصد را بر اساس نقد 149 منتقد، با میانگین نمره 6.8 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «به لطف گروه بازیگران قوی که به جنبه طنز داستان متمایل شده اند، نامه های کوچک شرورانه یک کمدی منحرف کننده است حتی اگر راز اصلی فیلم همچین هوشمندانه هم نباشد.» متاکریتیک، بر اساس 38 نقد، امتیاز 58 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. برای دانلود فیلم Wicked Little Letters 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
ریچارد روپر از شیکاگو سان تایمز سه ستاره از چهار ستاره به فیلم داد و نوشت: «لذت اصلی در Wicked Little Letters تماشای کلمن و باکلی در حال کاوش و اجرا است؛ این فیلم واقعاً معمایی نیست، زیرا مجرم برای ما آشکار می شود. اما هنوز هم لذت بخش باقی می ماند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.