دانلود فیلم
The Ministry of Ungentlemanly Warfare وزارت جنگ ناجوانمردانه

631 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 45436
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare (وزارت جنگ ناجوانمردانه)
دانلود فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare (وزارت جنگ ناجوانمردانه)

خلاصه فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه

ارتش بریتانیا گروه کوچکی از سربازان بسیار ماهر را برای حمله به نیروهای آلمانی در پشت خطوط دشمن در طول جنگ جهانی دوم استخدام می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Ministry of Ungentlemanly Warfare

فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، اکشن و جاسوسی به کارگردانی و نویسندگی گای ریچی است که بر اساس کتاب سال ۲۰۱۴ به نام «جنگجویان مخفی چرچیل: داستان واقعی انفجاری نیروهای ویژه مستأصلان جنگ جهانی دوم» نوشته دیمین لوئیس ساخته شده است. این فیلم نسخه ای بسیار تخیلی از Operation Postmaster را به تصویر می کشد.
در این فیلم بازیگرانی همچون هنری کاویل در نقش گاس مارچ فیلیپس، ایزا گونزالس در نقش مارجوری استوارت، آلن ریچسون در نقش آندرس لاسن و هنری گلدینگ در نقش فردی آلوارز به ایفای نقش می پردازند. فیلمبرداری این نمایش در 13 فوریه 2023 در آنتالیا ترکیه آغاز شد و در آوریل 2023 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه

این فیلم در تاریخ 19 آوریل 2024 در ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
«وزارت جنگ ناجوانمردانه» می توانست فیلمی عالی در دسته فیلم های تاریخی باشد که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می افتند. درعوض، ماجرای پیچیده و سرگردان خسته کننده جاسوسی و جنگی، دیالوگ های ملایم، صحنه های اکشن متوسط و شخصیت های اصلی توخالی اون رو پایین می کشد. «وزارت جنگ غیرقانونی» به قدری مغرضانه و نادرست است که در این فیلم ناامیدکننده، تنها یک زن نقش سخنوری قابل توجهی دارد که به این ترتیب زحمت و اهمیت تعداد زیادی از زنانی را که سهم مهمی در جنگ جهانی دوم داشته اند را نادیده می گیرد. «وزارت جنگ غیرقانونی» بازیگران جذاب و با استعدادی دارد، اما قرار دادن آن‌ها در لوکیشن های مختلف با داستانی ضعیف، این حد وسط کم عمق را به فیلمی خوش ساخت یا جذاب تبدیل نمی کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.