دانلود فیلم
Back to Black بازگشت به سیاهی

1013 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12640
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Back to Black (بازگشت به سیاهی) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Back to Black (بازگشت به سیاهی) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم بازگشت به سیاهی

این فیلم داستان زندگی و موسیقی امی واینهاوس، از نوجوانی تا بزرگسالی و خلق یکی از پرفروش ترین آلبوم های زمان ما را به تصویر می کشد...

 

عوامل ساخت فیلم Back to Black

فیلم بازگشت به سیاهی (به انگلیسی: Back to Black) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و زندگی نامه محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی سام تیلور جانسون و نویسندگی مت گرین‌هالگ است. این فیلم بر اساس زندگی امی واینهاوس خواننده و ترانه سرای بریتانیایی ساخته شده است. پس از مرگ واینهاوس در ژوئیه 2011، چندین فیلمساز تلاش کردند تا پروژه های بیوگرافی این خواننده را بسازند اما هیچ کدام پیشرفت نکردند. در سال 2018، املاک واینهاوس اعلام کرد که قراردادی برای فیلمی درباره زندگی و حرفه او امضا کرده اند. 
در این فیلم بازیگرانی همچون ماریسا آبلا در نقش امی واینهاوس، جک اوکانل در نقش بلیک فیلدر-سیویل، ادی مارسان در نقش میچ واینهاوس، پدر امی و جولیت کوان در نقش جانیس واینهاوس هنرنمایی می کنند. در جولای 2022، Deadline Hollywood گزارش داد که StudioCanal در حال ساخت یک فیلم بلند با عنوان «بازگشت به سیاهی» است.

 

عملکرد فیلم Back to Black

فیلم بازگشت به سیاه در سینماهای استرالیا توسط StudioCanal در 11 آوریل 2024 اکران شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 51 درصد را بر اساس نقد 41 منتقد، با میانگین نمره 4.90 از 10 بدست آورد. Metacritic نیز بر اساس نظر 15 منتقد، امتیاز 51 از 100 را به این فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. برای دانلود فیلم Back to Black 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
نظر پیتر بردشاو از گاردین درباره فیلم مثبت بود و به آن امتیاز چهار از پنج داد و نوشت: «بازگشت به سیاهی اساساً فیلمی ملایم و بخشنده است. قطعا راه های سخت تر و تاریک تر دیگری برای نمایش زندگی واینهاوس روی پرده وجود دارد اما تضاد میان لطافت و تلخی دوران جوانی و آن صدای وهم انگیزش، حیرت انگیز باقی مانده است.» دانلود فیلم Back to Black 2024 به طرفداران ژانر بیوگرافی و درام موسیقی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.