دانلود فیلم
Abigail ابیگیل

177 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 45006
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Abigail (ابیگیل) به صورت رایگان
دانلود فیلم Abigail (ابیگیل) به صورت رایگان

خلاصه فیلم ابیگل

گروهی از جنایتکاران بالقوه، دختر 12 ساله یک شخصیت قدرتمند دنیای اموات را می دزدند. نقشه آنها زمانی که متوجه می شوند اسیر جوانشان در واقع یک خون آشام تشنه به خون است، بهم میریزد...

 

عوامل ساخت فیلم Abigail

فیلم ابیگیل (به انگلیسی: Abigail) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و خون آشام محصول کشور آمریکا است که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد. این فیلم به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت بر اساس فیلمنامه ای توسط استیون شیلدز و گای بوسیک ساخته شده. این فیلم بر اساس و بازسازی فیلم «هیولاهای کلاسیک جهانی» محصول 1936 است.
فیلمبرداری اصلی در دوبلین، ایرلند آغاز شد، اما در ابتدای ژوئیه به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 به حالت تعلیق درآمد. فیلمبرداری در پایان همان ماه از سر گرفته شد و در دسامبر به پایان رسید. این آخرین فیلمی بود که کلود در طول زندگی خود روی آن کار کرد، زیرا او در 31 ژوئیه 2023، مدت کوتاهی پس از پایان فیلمبرداری صحنه هایش درگذشت. 
در این فیلم بازیگرانی همچون ملیسا باررا در نقش جوی، دن استیونز در نقش فرانک، آلیشا ویر در نقش ابیگیل و کاترین نیوتن در نقش سامی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Abigail

فیلم ابیگیل اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Overlook در 7 آوریل 2024 داشت و توسط یونیورسال پیکچرز در 19 آوریل 2024 اکران شد. برای دانلود فیلم Abigail 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 13 منتقد امتیاز تایید 85 درصد را بهمراه نمره 7.8 از 10 بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.