دانلود فیلم
Challengers چالشگران

4090 تعداد بازدید
User 5
10
/
6.4
AnimeList Rating
User 71130
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Challengers (چالشگران) بدون سانسور به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Challengers (چالشگران) بدون سانسور به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم چالشگران

تاشی، یک تنیسور سابق که به مربی تبدیل شده، همسرش را از یک بازیکن متوسط به یک قهرمان گرند اسلم مشهور جهان تبدیل کرده است. برای اینکه او را از چرخه شکست های اخیرش خارج کنه، همسرش را وادار می کند تا در یک رویداد رقابتی بازی کند...

 

عوامل ساخت فیلم Challengers

فیلم چالشگران یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، درام، ورزشی و عاشقانه محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی لوکا گوادانینو و نویسندگی جاستین کوریتزکس منتشر شد.در این فیلم زندایا در نقش تاشی دانکن، جاش اوکانر در نقش پاتریک تسوایگ و مایک فیست در نقش آرت دونالدسون به ایفای نقش می پردازند.
در فوریه 2022 اعلام شد که این فیلم را لوکا گوادانینو کارگردانی کرده و زندایا، جاش اوکانر و مایک فیست به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است. زندایا همچنین تهیه کننده این فیلم بوده. گوادانینو در مصاحبه ای با Collider در سال 2022 از فیلمنامه کوریتزکس، امی پاسکال و زندایا به عنوان الهام بخش ساخت این فیلم نام برد. 

جالب است بدانید زندایا برای آماده شدن برای نقش خود، سه ماه را با برد گیلبرت، بازیکن حرفه ای تنیس که به مربی تبدیل شده، تمرین کرد.

 

عملکرد فیلم Challengers

فیلم چالشگران در 26 مارس 2024 در سیدنی، استرالیا به نمایش درآمد و قرار است در ایالات متحده توسط استودیو ام جی ام آمازون در 26 آوریل 2024 منتشر شود. برای دانلود فیلم Challengers 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم قرار بود اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم افتتاحیه هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز داشته باشد اما به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 در آن زمان، توسط استودیو آمازون MGM به تأخیر افتاد و از جشنواره خارج شد. 
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 96 درصد را بر اساس نقد 57 منتقد، با میانگین نمره 8.4 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Challengers 2024 به طرفداران زندایا پیشنهاد ویژه میشه. رابی کالین از تلگراف به این فیلم پنج ستاره از پنج ستاره اهدا کرد و نوشت که «هیجان انگیز و رمانتیک لذت بخش ترین فیلم سال است».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.