دانلود فیلم
Rebel Moon - Part Two: The Scargiver ماه سرکش - پارت 2: زخمی

449 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver (ماه سرکش - پارت 2: زخمی)
دانلود فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver (ماه سرکش - پارت 2: زخمی)

خلاصه فیلم ماه سرکش - پارت 2: زخمی

یک قلمرو مستعمره در گوشه ای از کهکشان برای بقا در برابر یک نیروی ظالم حاکم مبارزه می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver

فیلم «ماه سرکش - پارت 2: زخمی» یک فیلم سینمایی در ژانر اپرای فضایی و حماسی محصول سال 2024 به کارگردانی زک اسنایدر بر اساس فیلمنامه ای که او با همکاری کرت جانستاد و شی هاتن نوشته است و بر اساس کمیک بوکی که اسنایدر تصویر کرده است، ساخته شده. این یک دنباله مستقیم بر فیلم Rebel Moon - Part One: A Child of Fire (2023) و قسمت دوم حماسه دو قسمتی است. داستان فیلم در ماه Veldt اتفاق می‌افتد، جایی که کورا و خدمه جنگجویان به کشاورزان کمک می کنند تا از خانه شان در برابر دنیای مادر دفاع کنند و برای آن بجنگند. سوفیا بوتلا، جیمون هونسو، اد اسکرین، میشل هویسمن، دونا بائه، ری فیشر، استاز نیر، فرا فی، الیز دافی، شارلوت مگی، استوارت مارتین، کری الوز و آنتونی هاپکینز نقش های خود را از قسمت اول: یک کودک آتش بازی می کنند.
فیلم Rebel Moon از آثار آکیرا کوروساوا، فیلم های جنگ ستارگان و مجلات هوی متال الهام گرفته شده است. جانستاد و اسنایدر اولین بار در سال 1997 صحبت در مورد ساخت فیلم را آغاز کردند.

 

عملکرد فیلم Rebel Moon 2

اپرای فضایی زک اسنایدر، که ترکیبی از جنگ ستارگان و هفت سامورایی را به فیلمی مستقل تبدیل کرده، باز می گردد تا همه چیز قسمت اولش را جمع بندی کند. فیلم ماه یاغی قسمت دوم به مدت یک هفته در تاریخ 12 آوریل 2024 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد و در 19 آوریل 2024 توسط نتفلیکس اکران شد. برای دانلود فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.