دانلود فیلم
Love Lies Bleeding عشق دروغ خونریزی

3216 تعداد بازدید
User 3
10
/
6.66
AnimeList Rating
User 6709
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Love Lies Bleeding (عشق دروغ خونریزی) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Love Lies Bleeding (عشق دروغ خونریزی) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم عشق دروغ خونریزی

مدیر باشگاه، لو، عاشق جکی، یک بدنساز می شود که در حال عبور از شهر در مسیر مسابقه ای در لاس وگاس است...

 

عوامل ساخت فیلم عشق دروغ خونریزی

فیلم Love Lies Bleeding یک فیلم سینمایی در ژانر مهیج و عاشقانه محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی رز گلس بر اساس فیلمنامه ای است که وی با همکاری ورونیکا توفیلسکا نوشته است. این فیلم محصول مشترک بریتانیا و ایالات متحده است. داستان آن در سال 1989 اتفاق می افتد و داستان آن رابطه بین یک مدیر باشگاه منزوی و یک بدنساز جاه طلب را دنبال می کند.
در این فیلم کریستن استوارت در نقش لو، کیتی اوبرایان در نقش جکی، یک بدنساز در حال رشد، اد هریس در نقش پدر لو و ینا مالون در نقش بث، خواهر لو هنرنمایی می کنند. فیلم Love Lies Bleeding محصول مشترک A24 و Film4 است. فیلمبرداری اصلی آلبوکرک، نیومکزیکو، در ژوئن 2022 آغاز شد و تولید تا اوت 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم Love Lies Bleeding

فیلم عشق دروغ خونریزی در جشنواره فیلم ساندنس 2024 در 20 ژانویه 2024 به نمایش درآمد، در 8 مارس 2024 توسط استدیو A24 در ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم Love Lies Bleeding 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 93 درصد را بر اساس نقد 200 منتقد، با میانگین نمره 7.8 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «شهوت و خشونت در فیلم Love Lies Bleeding، یک اثر خوب به مجموعه آثار استثنایی رو به رشد نویسنده و کارگردان رز گلس، اضافه کرده است». متاکریتیک به این فیلم بر اساس 49 نقد، امتیاز 76 از 100 را اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.