دانلود فیلم
Parachute چتر نجات

122 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 115
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Parachute (چتر نجات) بدون سانسور به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Parachute (چتر نجات) بدون سانسور به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم چتر نجات

این فیلم داستان رایلی را دنبال می کند که اخیراً پس از مبارزه با اعتیادش به غذا و تصویر بدن ها، از توانبخشی آزاد شده است. او با اتان ملاقات می کند و  ناگهان خودش رو درگیر گذر از خط بین عشق و اعتیاد جدیدش می بیند...

 

عوامل ساخت فیلم Parachute

فیلم چتر نجات یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بریتانی اسنو در اولین کارگردانی خود منتشر شد. اسنو با همکاری بکا گلیسون فیلمنامه را نوشته است. 
در این فیلم کورتنی ایتون در نقش رایلی، توماس مان در نقش اتان، اسکات مسکودی در نقش جاستین، فرانچسکا رئال در نقش کیسی و جینا رودریگز در نقش دکتر آکرمن به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم چتر نجات

چتر نجات اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم SXSW در مارس 2023 انجام داد و در 5 آوریل 2024 توسط Vertical Entertainment منتشر شد. برای دانلود فیلم Parachute 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اسنو قبلاً در مورد مشکلات و درگیری خودش با اختلالات خوردن صحبت کرده و در مورد صحنه هایی که از بدنش انتقاد می کند گفت: «من می دانستم که دقیقاً در آن صحنه ها چه می خواهم. می دانستم از چه زوایایی می خواهم استفاده کنم. همه اینها در خاطرات من شکل گرفته بود." دانلود فیلم Parachute 2023 به طرفداران ژانر درام پیشنهاد ویژه میشه.
نیت ریچارد از Collider آن را به عنوان "نفسی در هوای تازه" توصیف کرد. این فیلمی است که بیشتر بر شخصیت هایش متمرکز است تا اینکه بخواهد پیامی را برای مخاطبانش موعظه کند و بینندگان را دعوت کند خودشون رو جای دیگران بگذارند."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.