دانلود فیلم
Godzilla x Kong: The New Empire گودزیلا و کینگ کنگ: امپراطوری جدید

1159 تعداد بازدید
User 3
10
/
7.66
AnimeList Rating
User 75961
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید

گودزیلا و کنگ با یک تهدید بزرگ پنهان در اعماق سیاره روبرو هستند که موجودیت آنها و بقای نژاد بشر را به چالش می کشد...

 

عوامل ساخت فیلم گودزیلا علیه کونگ

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire یک فیلم سینمایی هیولایی جدید محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی آدام وینگارد منتشر شد. 

فیلم «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید» که توسط لجندری پیکچرز تولید شده است، دنباله ای بر فیلم گودزیلا علیه کونگ (2021) و پنجمین فیلم از مجموعه MonsterVerse است. همچنین سی و هشتمین فیلم از فرانچایز گودزیلا و سیزدهمین فیلم در فرانچایز کینگ کُنگ است. لازم به ذکر است که بازیگرانی چون هال، هنری و هاتل نقش های خود را از فیلم قبلی تکرار می کنند.
پس از موفقیت در باکس آفیس و پخش در سرویس های استریم فیلم گودزیلا علیه کونگ در طول همه گیری کووید-19، لجندری در مارس 2022 دنباله آن را اعلام کرد و فیلمبرداری آن اواخر همان سال آغاز شد. در ماه می 2022، اعلام شد که وینگارد برای کارگردانی بازخواهد گشت و استیونز را به عنوان بازیگر نقش اول را انتخاب کرد. فیلمبرداری در جولای 2022 در ساحل طلایی استرالیا آغاز شد و در نوامبر 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

این فیلم در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در Grauman's China Theater نمایش داده شد و در ۲۹ مارس در ایالات متحده اکران شد. نمایش با نقدهای متفاوتی از منتقدان روبرو شد. برای دانلود فیلم Godzilla x Kong: The New Empire 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم با بودجه 135 تا 150 میلیون دلاری در سرتاسر جهان موفق به فروش 361 میلیون دلاری و پنجمین فیلم پرفروش سال 2024 شد. دانلود فیلم Godzilla x Kong: The New Empire 2024 به طرفداران سری کینگ کونگ و گودزیلا پیشنهاد میشه.
این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 54 درصد را بر اساس نقد 214 منتقد، با میانگین نمره 5.6 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «برای تماشای هیولاها وارد فیلم «گودزیلا علیه کونگ» بشو و همینطور بمان، زیرا فیلم چیز دیگری برای ارائه ندارد.» 

وب سایت Metacritic، بر اساس نظر 51 منتقد، امتیاز 47 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای عموما "مختلط یا متوسط" است. بسیاری از منتقدان فیلم را با فیلم گودزیلا منهای یک (2023) ساخته توهو به صورت منفی مقایسه کردند. پیت هاموند از ددلاین هالیوود صحنه های قبیله میمون ها را به سیاره میمون ها تشبیه کرد و خاطرنشان کرد که گودزیلا، علی رغم اینکه در فیلم رتبه بندی و ارجاع های مکرر به فیلم ها و داستان های دیگر داشته، بیشتر نقش مکمل را بازی می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-01 16:15:24
    یکم دیگه بگذره گودزیلا میشینه برا کونگ چایی میریزه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.