دانلود فیلم
Hard to Be a God خدا بودن سخته

235 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6388
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hard to Be a God (خدا بودن سخته) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Hard to Be a God (خدا بودن سخته) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم خدا بودن سخته

هیئتی از دانشمندان باید راه حلی برای ساکنان سیاره ارکانار بیابند و آنها را در مسیر درست پیشرفت قرار دهند...

 

عوامل ساخت فیلم Hard to Be a God

فیلم خدا بودن سخت است (به روسی: Трудно быть богом) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی و حماسی قرون وسطایی محصول کشور روسیه است. این فیلم به کارگردانی الکسی ژرمن و فیلمنامه از سوتلانا کارمالیتا در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به آخرین فیلم الکسی ژرمن بدل شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از آرکادی و بوریس استروگاتسکی در سال 1964 ساخته شده است.
داستان درمورد تیمی از دانشمندان است که به سیاره آرکانار سفر می کنند که از نظر فرهنگی و فناوری قرن ها عقب مانده است و پیشرفت از قرون وسطی در این سیاره متوقف شده است. فیلمبرداری در پاییز سال 2000 در جمهوری چک آغاز شد و برای مدتی چند سال ادامه یافت و در اوت 2006 در استودیو لن فیلم در سن پترزبورگ روسیه به پایان رسید. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم رم 2013 (خارج از رقابت) به نمایش درآمد.

 

عملکرد فیلم خدا بودن سخته

برخلاف منتقدان روسی، فیلم Hard to Be a God مورد تحسین جهانی منتقدان انگلیسی زبان قرار گرفت. سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes به این فیلم امتیاز تایید 93 درصد را بر اساس نقد 45 منتقد با میانگین نمره 9 از 10 اختصاص دادند. برای دانلود فیلم Hard to Be a God 2013 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در انجمن سایت آمده است: «یک حماسه علمی تخیلی، فیلم‌شناسی درخشان آلکسی ژرمن کارگردان را با یک شاهکار نهایی تبدیل می کند». متاکریتیک، بر اساس 13 نقد، امتیاز 93 را اختصاص داده که نشان دهنده "تحسین جهانی" برای «خدا بودن سخت است» ئه.
پیتر برادشاو در روزنامه گاردین به فیلم پنج ستاره از پنج ستاره داد و آن را "به شیوه دیوانه وار خود الهام بخش" و "زیبا، درخشان و عجیب" خواند. دانلود فیلم Hard to Be a God 2013 به طرفداران ژانر علمی تخیلی و حماسی پیشنهاد میشه. مدیر و وبلاگ نویس فیلم، شین اسکات تراویس، این فیلم را در لیست خود با عنوان "25 فیلم زیبای قرن بیست و یکم" در وب سایت وبلاگ نویسان فیلم Taste of Cinema قرار داد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.