دانلود فیلم
Close Encounters of the Third Kind برخورد نزدیک از نوع سوم

124 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 218198
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Close Encounters of the Third Kind
دانلود فیلم Close Encounters of the Third Kind

خلاصه فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم

ماجراجویی علمی تخیلی درباره گروهی از مردم که سعی می کنند با بیگانگان تماس بگیرند. روی نیری شاهد یک شی پرنده ناشناس شد ولی از پذیرفتن توضیحات دیگران برای آنچه که دیده امتناع می کند و آماده است تا زندگی خود را برای دنبال کردن حقیقت در مورد بشقاب پرنده ها رها کند...

 

عوامل ساخت فیلم Close Encounters of the Third Kind

فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم یک فیلم سینمایی در ژانر درام و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۷۷ به نویسندگی و کارگردانی استیون اسپیلبرگ با بازی ریچارد دریفوس، ملیندا دیلون، تری گار، باب بالابان، کری گفی و فرانسوا تروفو منتشر شد. داستان درمورد نیری، یک کارگر معمولی یقه آبی در ایندیانا است که پس از دیدن یک بشقاب پرنده، زندگی اش تغییر می کند.
فیلم «برخورد نزدیک» پروژه ای بود که مدت ها توجه اسپیلبرگ را به خودش جلب کرده بود. در اواخر سال 1973، او قراردادی با کلمبیا پیکچرز برای یک فیلم علمی تخیلی منعقد کرد. اگرچه اسپیلبرگ تنها اعتبار فیلمنامه را دریافت کرد، اما پل شریدر، جان هیل، دیوید گیلر، هال باروود، متیو رابینز و جری بلسون به او کمک کردند که همگی در درجات مختلف در فیلمنامه نقش داشتند.

 

عملکرد فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم

این فیلم که با بودجه تولید 19.4 میلیون دلار آمریکا ساخته شد، تبدیل به یک موفقیت شد. چه از دید منتقدان و چه از لحاظ موفقیت مالی؛ و در نهایت بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. برای دانلود فیلم Close Encounters of the Third Kind 1977 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم جوایز و نامزدهای متعددی را در پنجاهمین دوره جوایز اسکار، سی و دومین جوایز فیلم آکادمی بریتانیا، سی و پنجمین جوایز گلدن گلوب و پنجمین جوایز ساترن دریافت کرد و مورد تحسین گسترده مؤسسه فیلم آمریکا قرار گرفت. دانلود فیلم Close Encounters of the Third Kind 1977 به طرفداران ساخته های استیون اسپیلبرگ پیشنهاد ویژه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.