دانلود فیلم
Sleeping Dogs سگ های خفته

155 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1442
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Sleeping Dogs (سگ های خفته) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Sleeping Dogs (سگ های خفته) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه فیلم سگ های خفته

روی فریمن، کارآگاه قتل بازنشسته، در حالی که تحت درمان برای بیماری آلزایمر است، مجبور می شود پرونده قدیمی مربوط به قتل یک استاد کالج را دوباره باز کند...

 

عوامل ساخت فیلم سگ های خفته

فیلم Sleeping Dogs یک فیلم سینمایی در ژانر جنایی و رازآلود جنایی آمریکایی به کارگردانی آدام کوپر در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود بر اساس فیلمنامه ای اقتباس شده توسط کوپر و بیل کولاژ از رمان کتاب آینه ها اثر E.O در سال 2017 است. 
این فیلم در 22 مارس 2024 در ایالات متحده اکران شد. در این فیلم بازیگرانی همچون راسل کرو در نقش روی فریمن، کارن گیلان در نقش لورا بینز، مارتون چوکاس در نقش دکتر جوزف ویدر، تامی فلانگان در نقش جیمی رمیس و هری گرین وود در نقش ریچارد فین هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در ویکتوریا، استرالیا در فوریه 2023 آغاز شد و تولید در ماه مه به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم Sleeping Dogs

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 38 درصد را بر اساس نقد 28 منتقد، با میانگین نمره 5.1 از 10 بدست آورد. برای دانلود فیلم Sleeping Dogs 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک، بر اساس نظر 7 منتقد، امتیاز 48 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای عموما "مختلط یا متوسط" است.
از طریق نمایش جذاب کرو، مخاطب به سفر دلخراش کشف خود و رستگاری فریمن کشیده می شود. دانلود فیلم Sleeping Dogs 2024 به طرفداران راسل کرو پیشنهاد ویژه میشه. این فیلم با سرعت زیاد، پیچش های داستانی گیج کننده و فضای دلخراش، بیننده را تا آخرین لحظه بر لبه صندلی اش نگه می دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.