دانلود فیلم
The Thin Red Line خط قرمز نازک

279 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 199958
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Thin Red Line (خط قرمز نازک) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Thin Red Line (خط قرمز نازک) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم خط قرمز نازک

در سال 1942، سرباز ویت یک فراری ارتش ایالات متحده است که با مردم محلی یک جزیره کوچک اقیانوس آرام جنوبی زندگی مسالمت آمیز دارد، توسط افسر فرمانده او، پیدا شد. ولز، ویت مجبور می شود تمرینات فعال خود را برای نبرد گوادالکانال از سر بگیرد. همانطور که ویت و واحدش در جزیره فرود می آیند و نیروهای آمریکایی به مواضع مستقر ژاپنی ها حمله می کنند، داستان به بررسی سرنوشت ها و نگرش های مختلف آنها نسبت به موقعیت های مرگ یا زندگی می پردازد...

 

عوامل ساخت فیلم The Thin Red Line

فیلم خط قرمز نازک یک فیلم سینمایی در ژانر جنگی و حماسی محصول کشور آمریکا است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ترنس مالیک در سال 1998 منتشر شد. این دومین اقتباس از رمانی به همین نام در سال 1962 توسط جیمز جونز، پس از فیلم 1964 است. عنوان رمان اشاره به بیتی از شعر رودیارد کیپلینگ به نام «تامی»، از تصنیف های اتاق سربازخانه دارد که در آن او سربازان پیاده بریتانیا را «خط قرمز نازک قهرمانان» می خواند.
این فیلم نشونه بازگشت مالیک به فیلمسازی پس از 20 سال غیبت بود. آدرین برودی، جورج کلونی، جان کیوزاک، وودی هارلسون، جرد لتو، جان سی ریلی و جان تراولتا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری اصلی در کوئینزلند استرالیا و جزایر سلیمان انجام شد.

 

عملکرد فیلم خط قرمز نازک

فیلم The Thin Red Line در 25 دسامبر 1998 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر شد. این فیلم 98 میلیون دلار در مقابل بودجه 52 میلیون دلاری فروخت و تحسین منتقدان را دریافت کرد، به خاطر نمایش فلسفی جنگ، کارگردانی مالیک، موسیقی، فیلمبرداری، فیلمنامه، تدوین، بازی بازیگران مورد توجه قرار گرفت و نامزد هفت اسکار شد. از جمله جوایز: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین فیلم، بهترین موسیقی متن اصلی درام و بهترین صدا. برای دانلود فیلم The Thin Red Line 1998 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم برنده خرس طلایی جشنواره بین المللی فیلم برلین در سال 1999 شد. مارتین اسکورسیزی آن را به عنوان دومین فیلم مورد علاقه خود در دهه 1990 قرار داد. در At the Movies، جین سیسکل آن را «بهترین فیلم جنگی معاصری که دیده ام» نامید. دانلود فیلم The Thin Red Line 1997 به طرفداران فیلم های جنگی و حماسی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 107 منتقد، امتیاز تایید 80 درصد را با میانگین نمره 7.3 از 10 را بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.