دانلود فیلم
Glory افتخار

237 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 144860
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Glory (افتخار) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود فیلم Glory (افتخار) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه فیلم افتخار

در طول جنگ داخلی آمریکا، رابرت گولد شاو به درجه سرهنگ یکی از اولین هنگ های کاملا سیاهپوست ارتش اتحادیه ارتقا یافت. هنگامی که او گروه را رهبری می کند، در هر دو طرف جنگ با مشکلی به نام تعصب مواجه می شود!

 

عوامل ساخت فیلم افتخار

فیلم Glory یک فیلم سینمایی در ژانر درام، جنگی و تاریخی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1989 به کارگردانی ادوارد زویک درباره هنگ پیاده نظام 54 ماساچوست، یکی از اولین هنگ های آفریقایی-آمریکایی ارتش اتحادیه در جنگ داخلی آمریکا ساخته شده است. متیو برودریک در نقش سرهنگ رابرت گولد شاو، افسر فرمانده هنگ و دنزل واشنگتن، کری الوز و مورگان فریمن به عنوان اعضای گروه 54 در این فیلم بازی می کنند.
فیلمنامه کوین ژار بر اساس کتاب های Lay This Laurel (1973) نوشته لینکلن کرستاین و One Gallant Rush (1965) نوشته پیتر بورچارد و نامه های شخصی شاو ساخته شده است. این فیلم سربازان 54 را از تشکیل هنگ تا اقدامات قهرمانانه آنها در دومین نبرد فورت واگنر به تصویر می کشد.

 

عملکرد فیلم Glory

فیلم افتخار توسط TriStar Pictures و Freddie Fields Productions تولید شد و توسط Tri-Star Pictures در ایالات متحده توزیع شد. این فیلم در 15 دسامبر 1989 در ایالات متحده اکران شد و در 16 فوریه 1990 در اکران گسترده به نمایش درآمد و با بودجه 18 میلیون دلاری 27 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. برای دانلود فیلم Glory 1989 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد و برنده سه جایزه از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای واشنگتن شد. همچنین جوایزی را از آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا، جوایز گلدن گلوب، حلقه منتقدان فیلم کانزاس سیتی، انجمن فیلم سیاسی و جوایز تصویر NAACP دریافت کرد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 55 نقد، با میانگین نمره 7.9 از 10، امتیاز تایید 95% را بدست آورد. انجمن سایت نوشتند: «تقویت شده توسط فیلمبرداری استثنایی، داستان سرایی قدرتمند و اجرای برنده اسکار دنزل واشنگتن، این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های جنگ داخلی که تا کنون ساخته شده است، تبدیل می کند» دانلود فیلم Glory 1989 به طرفداران ژانر درام و جنگی پیشنهاد می شود. راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز به این فیلم سه ستاره و نیم از چهار ستاره داد و آن را "فیلمی قوی و ارزشمند صرف نظر از اینکه از چشم چه کسی دیده شود" نامید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.