دانلود فیلم
My Name Is Loh Kiwan نام من لوه کیوان است

156 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2400
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم My Name Is Loh Kiwan
دانلود فیلم My Name Is Loh Kiwan

خلاصه فیلم نام من لوه کیوان است

پس از فرار از کره شمالی، لوه کیوان برای به دست آوردن وضعیت پناهندگی در بلژیک تلاش می کند. در همون حال با زنی افسرده روبرو می شود که تمام امید خود را از دست داده است.

 

عوامل ساخت فیلم My Name Is Loh Kiwan

فیلم نام من لوه کیوان است (کره ای: 로기완) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول سال ۲۰۲۴ کشور کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی کیم هی جین با بازی سونگ جونگ کی و چوی سونگ یون است. این فیلم بر اساس رمان 2019 I Met Loh Kiwan اثر نویسنده Cho Hae-jin است که داستان یک فراری کره شمالی را روایت می کند که به تنهایی برای پناهندگی به بلژیک سفر می کند. این فیلم در 1 مارس 2024 در نتفلیکس در مناطق منتخب منتشر شد.
در این فیلم سونگ جونگ کی در نقش لوه کیوان، یک فراری کره شمالی، چوی سونگ یون در نقش ماری لی، ورزشکار سابق تیراندازی هنرنمایی می کنند. در 8 فوریه 2023، نتفلیکس ساخت این فیلم را با بازیگران سونگ جونگ کی، چوی سونگ یون، جو هان چول، کیم سونگ ریونگ، لی ایل‌هوا، لی سانگ هی و وو سئو هیون را تایید کرد.  

 

عملکرد فیلم نام من لوه کیوان است

این فیلم به طور انحصاری در نتفلیکس در 1 مارس 2024 منتشر شد. برای دانلود فیلم My Name Is Loh Kiwan 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم ساعاتی پر از احساس بود. مبارزه برای زنده ماندن، با ترس از تبعید. آنچه اتفاق افتاد متأسفانه در برخی موارد خیلی واقع بینانه بود. بوروکراسی ناعادلانه و ناامیدکننده ای که برخی از مهاجران برای زندگی عادی باید از آن عبور کنند. دانلود فیلم My Name Is Loh Kiwan 2024 به طرفداران ژانر درام و مضامین کره شمالی و مهاجرت پیشنهاد ویژه میشه.
دیالوگ ها خوب و به جا بود. من لحظات تاثیرگذاری را دوست دارم که صحنه ها بین گذشته و حال تغییر می کنند تا زمینه را به موقع توضیح دهند. کیوان خیلی پسر خوبی است، من شخصیت او را به خاطر نحوه واکنش او به مهربانی با وجود شرایط ناامیدکننده اش دوست دارم، که باعث شد تبدیل به شخصیت دوست داشتنی ای بشه. این یک داستان زیبا نوشته شده است که زندگی یک مهاجر را توصیف می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-02-02 13:15:09
    جزو سینمایی های خوب سونگ جونگ کی هست
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.