دانلود فیلم
Argo آرگو

86 تعداد بازدید
User 1
10
/
5
AnimeList Rating
User 638605
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Argo 2012 به صورت رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده
دانلود فیلم Argo 2012 به صورت رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده

خلاصه فیلم آرگو

یک مامور سی آی ای، عملیات خطرناکی را برای نجات شش آمریکایی در تهران در جریان گروگان گیری ایالات متحده در ایران در سال 1979 آغاز می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Argo

فیلم آرگو یک فیلم سینمایی در ژانر درام، تاریخی و بیوگرافی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی، تهیه کنندگی و بازی بن افلک ساخته شده است. فیلمنامه آرگو توسط کریس تریو نوشته شده و از کتاب خاطرات The Master of Disguise در سال 1999 توسط US C.I.A اقتباس شده است. 
این فیلم که برایان کرانستون، آلن آرکین و جان گودمن نیز نقش‌های مکمل را دارد، در 12 اکتبر 2012 در ایالات متحده اکران شد و توسط گرانت هسلوف، افلک و جورج کلونی تهیه شد.

 

عملکرد فیلم Argo

آرگو تحسین گسترده منتقدان را برای بازی و اجرای بازیگران (به ویژه آرکین و گودمن)، کارگردانی افلک، فیلمنامه تریو، تدوین و موسیقی دسپلات دریافت کرد. هرچند شرکت کنندگان در عملیات واقعی از انحرافات و دروغ های تاریخی فیلم انتقاد کردند. این فیلم در هشتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار هفت نامزدی دریافت کرد و برنده سه نامزدی بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین تدوین شد. برای دانلود فیلم Argo 2012 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم همچنین پنج نامزدی جایزه گلدن گلوب را به دست آورد: برنده بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی شد و آلن آرکین نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. آرگو در نوزدهمین مراسم انجمن بازیگران سینما، برنده نقش برجسته توسط بازیگران در یک فیلم سینمایی شد و آرکین نامزد اجرای برجسته توسط یک بازیگر مرد در نقش مکمل شد. 
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، آرگو امتیاز تایید 96 درصد را بر اساس نقد 364 منتقد، با میانگین نمره 8.4 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «آرگو پرتنش و هیجان انگیز، یک رویداد تاریخی را با توجه واضح به جزئیات و شخصیت های ظریف بازآفرینی می کند». دانلود فیلم Argo 2012 به طرفداران بن افلک و فیلم های تاریخی و درام پیشنهاد میشه.
استفن هولدن منتقد نیویورک تایمز با نام آرگو یکی از بهترین 11 فیلم سال 2012 نوشت: "کارگردانی یکپارچه بن افلک او را به صف اول فیلمسازان هالیوود می رساند که سرگرمی خوبی به  بینندگانش ارائه می دهند.".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.