دانلود فیلم
Little Miss Sunshine خانم سان شاین کوچولو

62 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 517398
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Little Miss Sunshine بدون سانسور با ترجمه فارسی - خانم سان شاین کوچولو
دانلود فیلم Little Miss Sunshine بدون سانسور با ترجمه فارسی - خانم سان شاین کوچولو

خلاصه فیلم خانم سانشاین کوچولو

خانواده ای که مصمم هستند کوچکترین دخترشون رو به فینال مسابقات زیبایی برسونند، با اتوبوس فولکس واگن خود به سفری بین المللی می روند...

 

عوامل ساخت فیلم Little Miss Sunshine

فیلم خانم سانشاین کوچولو یک فیلم سینمایی در ژانر جاده ای، تراژیک و کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2006 به کارگردانی جاناتان دیتون و والری فاریس (در اولین کارگردانی آنها) بر اساس فیلمنامه ای نوشته مایکل آرنت، منتشر شد. در این فیلم گروهی متشکل از گرگ کینیر، استیو کارل، تونی کولت، پل دانو، ابیگیل برسلین و آلن آرکین بازی می کنند که همگی نقش اعضای خانواده ای بی عرضه را ایفا می کنند. این فیلم توسط Big Beach Films با بودجه 8 میلیون دلار آمریکا تولید شد. فیلمبرداری در 6 ژوئن 2005 آغاز شد و بیش از 30 روز در آریزونا و کالیفرنیای جنوبی به طول انجامید.

 

عملکرد فیلم میس سانشاین کوچولو

خانم آفتاب کوچولو یک موفقیت در باکس آفیس بود و 101 میلیون دلار به دست آورد. همچنین عمدتاً به خاطر بازی ها (مخصوصاً در مورد برسلین و آرکین)، کارگردانی، فیلمنامه و طنز مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در هفتاد و نهمین دوره جوایز اسکار چهار نامزدی از جمله بهترین فیلم به دست آورد. آرنت و آرکین به ترتیب برنده بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شدند و برسلین نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. این فیلم همچنین برنده جایزه Independent Spirit برای بهترین فیلم بلند و جوایز متعدد دیگری شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 218 نقد، میانگین نمره 7.72 از 10 و 91 درصد امتیاز تایید را بدست آورد. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: «خانم سانشاین کوچولو به لطف گروه بازیگران قدرتمند و همچنین فیلمنامه ای خنده دار چه از نظر منتقدان و چه از لحاظ فروش موفقیت آمیز بود.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس بررسی های 36 منتقد، امتیاز 80 از 100 را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 20 ژانویه 2006 به نمایش درآمد و حقوق توزیع آن توسط فاکس سرچ لایت پیکچرز برای یکی از بزرگترین معاملات انجام شده در تاریخ جشنواره خریداری شد. برای دانلود فیلم Little Miss Sunshine 2006 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.