دانلود فیلم
Contagion سرایت

79 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 315658
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Contagion 2011 با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود فیلم Contagion 2011 با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه فیلم سرایت

بث از هنگ کنگ به خانه بازمی گردد و بر اثر یک عفونت مرموز می میرد که پسر جوانش را نیز می کشد. اما، شوهرش میچ به نظر مصون از خطر است. به زودی، این عفونت مرگبار به یک اپیدمی جهانی تبدیل می شود…

 

عوامل ساخت فیلم شیوع

فیلم Contagion یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز، فاجعه پزشکی محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی استیون سودربرگ در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. از بازیگران آن می توان به مت دیمون، لارنس فیشبرن، الیوت گولد، جود لا، ماریون کوتیار، کیت وینسلت، برایان کرانستون، جنیفر ایهل، سانا لاتان و گوئینت پالترو اشاره کرد. داستان فیلم مربوط به گسترش یک ویروس بسیار مسری است که از طریق قطرات تنفسی و فومیت ها منتقل می شود. 
برای دنبال کردن چندین خط داستانی متقابل، فیلم از سبک چند روایتی «ابَر پیوند در سینما» استفاده می کند که در چندین فیلم سودربرگ رایج بوده است. این فیلم از شیوع بیماری های واقعی مانند شیوع سارس و همه گیری آنفولانزای سال 2009 الهام گرفته شده است.

 

عملکرد فیلم Contagion

فیلم شیوع برای اولین بار در شصت و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 3 سپتامبر 2011 به نمایش درآمد و در 9 سپتامبر 2011 در سینما اکران شد. از نظر تجاری، فیلم 136.5 میلیون دلار در برابر بودجه تولید 60 میلیون دلاری خود به دست آورد و موفقیت آمیز بود. منتقدان نیز آن را به خاطر روایت و اجراهایش ستودند. حتی دانشمندان به خاطر دقت تیم تولید در ساخت فیلم اون رو تحسین کردند. این فیلم در سال 2020 به دلیل ظهور همه‌گیری کووید-19 محبوبیت جدیدی کسب کرد. برای دانلود فیلم Contagion 2011 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این فیلم امتیاز تایید 85 درصد را بر اساس نقد 278 منتقد، با میانگین نمره 7.10 از 10، به دست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «این فیلم به وسیله داستان، طرح و بازیگران ستاره اش، یک فیلم فاجعه آمیز و فوق العاده هوشمند و ترسناک است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.