دانلود فیلم
12 Monkeys 12 میمون

120 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 647715
10
/
8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم 12 Monkeys (12 میمون) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم 12 Monkeys (12 میمون) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم دوازده میمون

در دنیای آینده که توسط یک بیماری ویران شده است، یک مسافر زمان به گذشته فرستاده می شود تا اطلاعاتی در مورد ویروس ساخته دست بشر که بیشتر جمعیت انسانی را در این سیاره از بین برده است، جمع آوری کند.

 

عوامل ساخت فیلم 12 Monkeys

فیلم 12 میمون یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1995 به کارگردانی تری گیلیام بر اساس فیلمنامه ای از دیوید پیپلز و جانت پیپلز است که از فیلم کوتاه کریس مارکر La Jetée در سال 1962 الهام گرفته شده است. ستارگانی همچون بروس ویلیس، مادلین استو، برد پیت و کریستوفر پلامر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم در آینده ای پسا آخرالزمانی ویران شده توسط یک بیمار می گذرد.

 

عملکرد فیلم ۱۲ میمون

فیلم 12 Monkeys در 29 دسامبر 1995 توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد و بیش از 168.8 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 29 میلیون دلاری فروخت. در شصت و هشتمین دوره جوایز اسکار، این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (برای پیت) و همچنین جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس شد. این فیلم هفت نامزدی در بیست و دومین دوره جوایز ساترن به دست آورد و برنده سه جایزه بهترین فیلم علمی تخیلی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (برای پیت) و بهترین لباس شد. پیت همچنین در پنجاه و سومین دوره جوایز گلدن گلوب برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. برای دانلود فیلم 12 Monkeys با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 88 درصد را بر اساس نقد 73 منتقد، با میانگین نمره 7.6 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «طرح داستان کمی درهم و برهم است، اما بازی های عالی و پیچش های داستانی شگفت انگیز، فیلم 12 میمون را به تجربه ای جالب و مؤثر تبدیل می کند.» متاکریتیک، به این فیلم امتیاز 74 از 100، را بر اساس نقد 20 منتقد، اختصاص داده است.
راجر ایبرت تصویر ۱۲ میمون از آینده را به بلید رانر (۱۹۸۲) و برزیل (۱۹۸۵) تشبیه کرد. برد پیت نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، اما در مقابل کوین اسپیسی برای بازی در فیلم مظنونین معمول شکست خورد. این فیلم همچنین نظرات مثبتی از سوی جامعه علمی تخیلی دریافت کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.