دانلود فیلم
Gattaca گاتاکا

147 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 322874
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Gattaca بدون سانسور به صورت رایگان - گاتاکا
دانلود فیلم Gattaca بدون سانسور به صورت رایگان - گاتاکا

خلاصه فیلم گاتاکا

مردی که از نظر ژنتیکی در رده پایینی قرار دارد، برای دنبال کردن رویای بچگی خود برای سفر به فضا، هویت یک فرد با ژنتیک برتر را جعل می کند…

 

عوامل ساخت فیلم Gattaca

فیلم گاتاکا یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی و دیستوپیایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 1997 به نویسندگی و کارگردانی اندرو نیکول در اولین کارگردانی بلند خود منتشر شد. ستارگانی چون ایتن هاوک و اوما تورمن بهمراه جود لا، لورن دین، ارنست بورگنین، گور ویدال و آلن آرکین در نقش های مکمل ظاهر می شوند. این فیلم جامعه ی آینده را به تصویر می کشد که به وسیله اصلاح نژادی هدایت می شود که در آن کودکان بالقوه از طریق انتخاب ژنتیکی به دنیا می آیند تا اطمینان حاصل شود که بهترین ویژگی های ارثی والدین خود را دارند.
تمرکز این فیلم بر روی وینسنت فریمن با بازی هاوک است که خارج از برنامه اصلاح نژادی بدنیا اومده و برای غلبه بر تبعیض ژنتیکی تلاش می کند تا رویای خود را برای رفتن به فضا محقق کند.
جالب است بدانید نام این فیلم بر اساس حروف G، A، T و C است که مخفف گوانین، آدنین، تیمین و سیتوزین، چهار هسته باز DNA هستند. 

 

عملکرد فیلم گاتاکا 

این فیلم در سال 1997 نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی هنری و جایزه گلدن گلوب برای بهترین موسیقی متن شد. 
گاتاکا نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم در سایت Rotten Tomatoes بر اساس نقد 66 منتقد، میانگین نمره 7.1 از 10 را با امتیاز تایید 82 درصدی بدست آورد. انجمن منتقدان سایت نوشتند که «گاتاکا، هوشمند و از نظر علمی هیجان انگیز، یک درام علمی تخیلی جذاب است که به سؤالات اخلاقی مهمی در مورد ماهیت علم ژنتیک می پردازد.» راجر ایبرت اظهار داشت: «این یکی از باهوش ترین و برانگیزاننده ترین فیلم های علمی تخیلی و مهیج است.» برای دانلود فیلم Gattaca 1997 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اگرچه گاتاکا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، اما در باکس آفیس موفقیت آمیز نبود. بهرحال گفته می شود که بحث بر سر موضوع بحث برانگیز مهندسی ژنتیک انسانی را بر سر زبان ها انداخت. 
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.