دانلود فیلم
Donnie Darko دانی دارکو

130 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 851803
10
/
8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Donnie Darko بدون سانسور با زیرنویس فارسی - دنی دارکو
دانلود فیلم Donnie Darko بدون سانسور با زیرنویس فارسی - دنی دارکو

خلاصه فیلم دانی دارکو

یک نوجوان آشفته بعد از اینکه به سختی از یک تصادف عجیب جان سالم به در می برد، توسط مردی با لباس خرگوشی بزرگ برای ارتکاب یک سری جنایات دستگیر می شود…

 

عوامل ساخت فیلم Donnie Darko

فیلم دانی دارکو یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۰۱ به نویسندگی و کارگردانی ریچارد کلی و محصول فلاور فیلمز منتشر شد. در این فیلم جیک جیلنهال در نقش دانی دارکو، هلمز آزبورن در نقش ادی دارکو، مگی جیلنهال در نقش الیزابت دارکو و دیوی چیس در نقش سامانتا دارکو هنرنمایی می کنند.
داستان فیلم در اکتبر 1988 اتفاق می افتد و داستان دونی دارکو، نوجوانی با مشکلات عاطفی را دنبال می کند که ناخواسته با راه رفتن در خواب از یک تصادف عجیب جان سالم به در می برد. او رؤیاهایی از فرانک می بیند، شخصیتی مرموز در لباس خرگوش که به او اطلاع می دهد دنیا در 28 روز و 6 ساعت و 42 دقیقه و 12 ثانیه دیگر به پایان می رسد.

 

عملکرد فیلم Donnie Darko

دانی دارکو در 19 ژانویه 2001 در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد و پس از آن در 26 اکتبر بصورت اکران محدود در سینماها به نمایش درآمد. به دلیل کنسل شدن تبلیغات این فیلم عملکرد باکس آفیس آن خوب نبود. با این حال پس از چند هفته، این فیلم طرفدارانی پیدا کرد و پس از انتشار مجدد، به فروش 7.5 میلیون دلاری در سرتاسر جهان رسید. 
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این فیلم امتیاز تایید 87 درصد را بر اساس نقد 119 منتقد، با میانگین نمره 7.6 از 10 را بدست آورد. انجمن منتقدان سایت چنین نوشتند: «اولین فیلم ریچارد کلی «دانی دارکو»، چشم اندازی جسورانه و اصیل، مملو از ایده ها و هوش هیجان انگیز است». این فیلم در متاکریتیک بر اساس نقد 21 منتقد، میانگین نمره 71 از 100 را به دست آورده است که نشان دهنده «بررسی های عموماً مطلوب» است. برای دانلود فیلم Donnie Darko با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اندرو جانسون این فیلم را در Us Weekly به عنوان یکی از فیلم های برجسته در ساندنس در سال 2001 نام برد.


 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.