دانلود فیلم
Moon ماه

74 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 377200
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Moon 2009 (ماه) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود فیلم Moon 2009 (ماه) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه فیلم ماه

فضانورد سام بل در اواخر دوره زندگی سه ساله خود در ماه است، جایی که او، در کنار کامپیوتر خود، GERTY، بسته هایی رو به زمین ارسال می کند که به کاهش مشکلات انرژی سیاره ما کمک کرده است.

 

عوامل ساخت فیلم Moon

فیلم ماه یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی محصول سال 2009 به کارگردانی دانکن جونز (در اولین کارگردانی خود) و نوشته ناتان پارکر بر اساس داستانی از جونز است. این فیلم درباره سام بل، مردی است که با نزدیک شدن به پایان یک دوره سه ساله خدمت بصورت انفرادی در ماه، یک بحران شخصی را تجربه می کند. 
در این فیلم بازیگرانی همچون سم راکول در نقش سام بل، دومینیک مک الیگوت در نقش تس بل، کایا اسکودلاریو در نقش ایو بل و رزی شاو در نقش ایو جوان هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم ماه

اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس 2009 بود که در 12 ژوئن 2009 در سینماهای منتخب نیویورک و لس آنجلس اکران شد. اکران در 10 ژوئیه به سینماهای دیگر در ایالات متحده و در 17 جولای در بریتانیا گسترش یافت. یک فیلم سینمایی بعنوان ادامه حاوی پایانی بر وقایع فیلم Mute، در سال 2018 منتشر شد. فیلم مون بودجه متوسطی داشت و کمتر از 10 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت، اما منتقدان از آن استقبال خوبی کردند. عملکرد راکول بسیار مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم برنده جوایز متعددی از منتقدان و جشنواره‌های فیلم شد و نامزد جایزه بفتا برای بهترین فیلم بریتانیا شد و جایزه هوگو را برای بهترین نمایش درام در سال 2010 دریافت کرد. برای دانلود فیلم Moon 2009 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 90 درصد را بر اساس نقد 195 منتقد، با میانگین نمره 7.5 از 10 بدست آوردند. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «فیلم ماه با اجرای شدید سام راکول، یک اثر علمی-تخیلی منطقی است. این اولین نمایش امیدوارکننده ای از کارگردان دانکن جونز است.» متاکریتیک به این فیلم امتیاز 67 از 100 را بر اساس نقد 29 منتقد اختصاص داده است. 
دیمون وایز از تایمز کارگردانی «متفکرانه» جونز و اجرای «تأثیرگذار» راکول را ستود. وایز درباره رویکرد این فیلم به ژانر علمی تخیلی نوشت: «اگرچه از تله‌های علمی تخیلی چشمگیر برای روایت داستان خود استفاده می‌کند اما همزمان هدف اصلی این فیلم «معنی و مفهوم انسان بودن» باقی مانده است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.