دانلود فیلم
Contact مخاطب

128 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 293702
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Contact 1997 به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Contact 1997 به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم تماس

دکتر الی ارووی، پس از سال ها تحقیقات، شواهد قطعی رادیویی از هوش فرازمینی را پیدا می کند و نقشه هایی را برای یک ماشین مرموز ارسال می کند…

 

عوامل ساخت فیلم Contact

فیلم تماس یک فیلم سینمایی در ژانر درام و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی رابرت زمکیس بر اساس رمانی از کارل سیگان است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. ساگان و همسرش آن درویان طرح کلی داستان فیلم را نوشته اند. جودی فاستر در نقش دکتر آرووی، دانشمند SETI است که شواهدی از حیات فرازمینی پیدا می کند و برای اولین تماس با آنها قدم بر میدارد. متیو مک‌کانهی، جیمز وودز، تام اسکریت، نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
ساگان و درویان در سال 1979 کار روی پروژه فیلم تماس را آغاز کردند. 

 

عملکرد فیلم Contact 

فیلم کانتکت در 11 جولای 1997 منتشر شد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد. این فیلم بیش تر از 171 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و برنده جایزه هوگو برای بهترین نمایش دراماتیک و چندین جایزه Saturn شد. برای دانلود فیلم Contact 1997 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم بر اساس 68 نقد توسط وبسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، امتیاز تایید 68 درصد را با میانگین نمره 6.9 از 10، بدست آورد. انجمن منتقدان چنین نوشتند: «تماس، مفاهیم علمی و تحقیقات الهیات را به وسیله داستان سرایی رضایت بخش به تصویر می کشد و یک فیلم پرفروش را می‌سازد.» راجر ایبرت، که سه ستاره و نیم از چهار ستاره را به فیلم داده است، گفت: رمان سیگان الهام بخش فیلم جدید رابرت زمکیس است که هوشمندانه ترین و جذاب ترین داستان در مورد هوش فرازمینی را پس از مدتی طولانی در سینما به نمایش آورد. 
کنت توران از لس آنجلس تایمز گفت که این فیلم تصویری فلسفی تر از ژانر علمی تخیلی نسبت به فیلم های دیگر داشت، اما با این وجود توانست "هوس های عمومی را که به دنبال سرگرم شدن هستند را ارضا کند".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.