دانلود فیلم
The Hunger Games عطش مبارزه

122 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 1005983
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Hunger Games 2012 به صورت رایگان بدون سانسور - عطش مبارزه
دانلود فیلم The Hunger Games 2012 به صورت رایگان بدون سانسور - عطش مبارزه

خلاصه فیلم بازی های گرسنگی

کتنیس اوردین داوطلبانه جای خواهر کوچکترش را در «بازی های گرسنگی» می گیرد: مسابقه ای تلویزیونی که در آن دو نوجوان از هر یک از دوازده ناحیه پانم به طور تصادفی برای مبارزه تا سرحد مرگ انتخاب می شوند…

 

عوامل ساخت فیلم Hunger Games

فیلم بازی های گرسنگی یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و دیستوپیایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی گری راس منتشر شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر کالینز در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. این اولین قسمت از سری فیلم های هانگر گیمز است. در این نمایش جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، لنی کراویتز، استنلی توچی و دونالد ساترلند به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

عملکرد عطش مبارزه

فیلم The Hunger Games در 12 مارس 2012 در تئاتر نوکیا در لس آنجلس به نمایش درآمد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با تمجید از مضامین و پیام هایش، عملکرد بازیگر جنیفر لارنس و وفاداری به منبع اصلی این فیلم نمرات بالایی دریافت کرد. اگرچه برخی انتقادها به فیلمبرداری و ادیت و تدوین فیلم وارد بود. فیلم بازی های گرسنگی بیش از 695 میلیون دلار فروخت و رکوردهای آن زمان را برای روز افتتاحیه و فروش آخر هفته افتتاحیه برای غیر دنباله‌ای به ثبت رساند و نهمین فیلم پرفروش سال 2012 شد.
از جمله افتخارات آن، آهنگ "Safe & Sound" از موسیقی متن، که توسط تیلور سویفت و The Civil Wars ساخته شد، برنده جایزه گرمی و نامزد جایزه گلدن گلوب برای بهترین آهنگ اصلی شد. لارنس برای بازی خود برنده جایزه Saturn برای بهترین بازیگر زن، جایزه انجمن منتقدان پخش فیلم برای بهترین بازیگر زن در یک فیلم اکشن، جایزه Empire برای بهترین بازیگر زن و همچنین نامزد دریافت جایزه حلقه منتقدان فیلم نیویورک برای بهترین بازیگر زن شد. برای دانلود فیلم Hunger Games با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
پس از این فیلم، فیلم «بازی های گرسنگی: آتش گرفتن» در سال 2013 ساخته شد.
در وب سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes بر اساس 315 بررسی، امتیاز تایید 84 درصد را با میانگین نمره 7.3 از 10 بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «بازی های گرسنگی، هیجان انگیز و فوق العاده، خشن دراماتیک به خوبی رمان منبع خود را به تصویر می کشد.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.