دانلود فیلم
The Hunger Games: Catching Fire عطش مبارزه: اشتعال

128 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 722950
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Hunger Games: Catching Fire (عطش مبارزه: اشتعال) بدون سانسور
دانلود فیلم The Hunger Games: Catching Fire (عطش مبارزه: اشتعال) بدون سانسور

خلاصه فیلم بازی‌های گرسنگی: اشتعال

کتنیس و پیتا ملارک پس از پیروزی آنها در هفتاد و چهارمین دوره بازی های گرسنگی که باعث شورش در ناحیه پانم شد، هدف کاپیتول قرار می گیرند…

 

عوامل ساخت فیلم The Hunger Games: Catching Fire

فیلم عطش مبارزه: اشتعال یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و دیستوپیایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی فرانسیس لارنس بر اساس فیلمنامه ای از سایمون بوفوی و مایکل دوبروین است که با اقتباس از رمان آتش گرفتن سوزان کالینز در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. این فیلم دنباله ای برای فیلم بازی های گرسنگی (2012) و به عبارتی دومین قسمت از سری فیلم های بازی های گرسنگی است. در این فیلم جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، لنی کراویتز، فیلیپ سیمور هافمن و جفری رایت به ایفای نقش پرداخته اند. 
لاینزگیت در سال 2012 اعلام کرد که یک فیلم دنباله دار بر اساس دومین رمان بازی های گرسنگی کالینز ساخته می شود و گری راس در ابتدا قرار بود به عنوان کارگردان بازگردد. فیلم The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 در سال 2014 بعنوان دنباله این فیلم منتشر شد.

 

عملکرد فیلم بازی های گرسنگی: اشتعال 

فیلم The Hunger Games: Catching Fire در 11 نوامبر 2013 در میدان Odeon Leicester لندن به نمایش درآمد و در 22 نوامبر در ایالات متحده توسط Lionsgate منتشر شد. این فیلم که اغلب بهترین این مجموعه محسوب می شود، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از لحاظ بازی لارنس، مضامین آن، سکانس های اکشن، موسیقی، فیلمنامه، جلوه های بصری و عمق احساسی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم 865 میلیون دلار فروش کرد و رکوردهای آن زمان را برای بزرگترین آخر هفته افتتاحیه نوامبر ثبت کرد. برای دانلود فیلم The Hunger Games: Catching Fire با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم پرفروش ترین فیلم Lionsgate و The Hunger Games، پنجمین فیلم پرفروش سال 2013 و پرفروش‌ترین فیلم با نقش اول زن از زمان فیلم جن گیر (1973) است.
از جمله افتخاراتش، این فیلم نامزد جایزه انجمن منتقدان پخش فیلم برای بهترین فیلم اکشن شد. تک آهنگ اصلی موسیقی متن، "اطلس" توسط Coldplay، نامزد جایزه گرمی برای بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه تصویری و برای جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین آهنگ اصلی شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد ۲۹۳ منتقد، با میانگین نمره ۷.۶ از ۱۰، دارای ۹۰ درصد امتیاز تایید است. هالیوود ریپورتر گفت که این فیلم "به طور کلی نقدهای مثبت" دریافت کرده است و CNN گزارش داد که نقدها "به شدت مثبت" بوده اند، اما خاطرنشان کرد که "یک شکایت اساسی" این است که «فیلم بیهوده طول می کشد.» Entertainment Weekly گفت که اتفاق نظر این است که دنباله آن «فیلمی با اعتماد به نفس تر و صیقلی تر است که عمیق تر به درگیری سیاسی پانم می پردازد».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.