دانلود فیلم
The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 عطش مبارزه: زاغ مقلد 1

135 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 504336
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 (عطش مبارزه: زاغ مقلد 1)
دانلود فیلم The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 (عطش مبارزه: زاغ مقلد 1)

خلاصه فیلم بازی های گرسنگی: زاغ مقلد

کتنیس بعد از اینکه بازی ها را برای همیشه نابود کرد در منطقه 13 ساکن است. تحت رهبری پرزیدنت کوین و توصیه دوستان مورد اعتمادش، کتنیس تلاش می کند تا پیتا و ملتی را که از شجاعت او به حرکت در آمده اند، نجات دهد.

 

عوامل ساخت فیلم The Hunger Games: Mockingjay – Part 1

فیلم بازی های گرسنگی: قسمت اول زاغ مقلد، یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و دیستوپایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ منتشر شد که سومین قسمت از مجموعه فیلم های بازی های گرسنگی است. این فیلم بر اساس قسمت اول Mockingjay، سومین رمان از سه گانه کتاب اصلی اثر سوزان کالینز ساخته شده است و فرانسیس لارنس بر اساس فیلمنامه ای از پیتر کریگ و دنی استرانگ کارگردانی کرده است. جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، جولیان مور، فیلیپ سیمور هافمن، جفری رایت، استنلی توچی، دونالد ساترلند و سم کلافلین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 
بعد از اینکه لاینزگیت اعلام کرد رمان کالینز به دو قسمت تقسیم خواهد شد، ساخت سومین فیلم Hunger Games در می 2012 اعلام شد. تایید شد که لارنس برای کارگردانی دو قسمت پایانی در نوامبر که پشت سر هم فیلم برداری می شد، بازگشته است. اکثر بازیگران اصلی تا سپتامبر 2013 دوباره قرارداد بستند. 

 

عملکرد فیلم بازی های گرسنگی زاغ مقلد

فیلم The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 در 10 نوامبر 2014 در میدان Odeon Leicester لندن به نمایش درآمد و در 21 نوامبر در ایالات متحده توسط Lionsgate منتشر شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و از لحاظ بازیگری، موسیقی و زیرمتن سیاسی آن تمجید شد، اما انتقادهایی به خاطر سرعت روایت داستان و تصمیم برای تقسیم رمان به دو فیلم به فیلم وارد شد. این فیلم بیش از 755 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پنجمین فیلم پرفروش سال 2014 شد. 
در میان جوایز خود، Mockingjay – Part 1 نامزد بهترین فیلم علمی تخیلی در چهل و یکمین جوایز فیلم Saturn شد. فیلم بعدی این مجموعه با نام The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 (2015) ساخته شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 304 منتقد، نمره 6.3 از 10 را بهمراه امتیاز تایید 69 درصد بدست آورد. کت کلارک از تایم اوت چهار ستاره از پنج ستاره را به فیلم داد. او داستان را به عنوان "به شدت گیرا" ستود و احساس کرد که در مورد "ابهامات اخلاقی جنگ" چیزهای زیادی برای گفتن دارد. او بازی لارنس را به عنوان «قوی، باهوش، سرسخت، عصبانی و پر از احساس» ستود و خاطرنشان کرد که بازی این بازیگر «عمیق تر و تاریک تر» شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.