دانلود فیلم
The Last Samurai آخرین سامورایی

165 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 472510
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Last Samurai با زیرنویس فارسی - آخرین سامورایی
دانلود فیلم The Last Samurai با زیرنویس فارسی - آخرین سامورایی

خلاصه فیلم آخرین سامورایی

ناتان آلگرن، کهنه سرباز ارتش ایالات متحده، توسط امپراتور ژاپن استخدام می شود تا ارتش خود را در فنون جنگی مدرن آموزش دهد. ناتان خود را در یک کشمکش بین دو دوره و دو جهان گرفتار پیدا می کند…

 

عوامل ساخت فیلم The Last Samurai

فیلم آخرین سامورایی یک فیلم سینمایی در ژانر درام ، اکشن و حماسی در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی و تهیه کنندگی ادوارد زویک منتشر شد. در این فیلم کن واتانابه نقش اصلی را بازی می کند، تام کروز، در نقش یک سرباز سامورایی و تیموتی اسپال، بیلی کانولی، تونی گلدوین، هیرویوکی سانادا و کویوکی در نقش های فرعی نقش آفرینی می کنند.

 

عملکرد فیلم The Last Samurai

آخرین سامورایی در مجموع 456 میلیون دلار در گیشه فروخت و ششمین فیلم پرفروش سال 2003 شد. این فیلم از لحاظ بازیگری و فیلمبرداری مورد تحسین قرار گرفت، اما برای برخی از نقش هایش مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم نامزد جوایز متعددی از جمله چهار جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب و دو جایزه هیئت ملی بازبینی شد. برای دانلود فیلم The Last Samurai 2003 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
وب سایت جمع آوری Rotten Tomatoes امتیاز تایید 66 درصد را بر اساس نقد 221 منتقد، با میانگین نمره 6.4 از 10، به دست آورد. انجمن سایت در مورد این فیلم نوشتند: «آخرین سامورایی با ارزش های تولید بالا و صحنه های نبرد هیجان انگیز، حماسه ای رضایت بخش برای بینندگان رقم زده است.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.