دانلود فیلم
Love and Honor عشق و افتخار

229 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4296
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم ژاپنی Love and Honor (عشق و افتخار) به صورت رایگان
دانلود فیلم ژاپنی Love and Honor (عشق و افتخار) به صورت رایگان

خلاصه فیلم عشق و افتخار

نگاهی به رابطه یک سامورایی نابینای جوان (کیمورا) و همسرش که برای دفاع از غرور و احترام شوهرش خودش را فدا می کند…

 

عوامل ساخت فیلم Love and Honor

فیلم عشق و افتخار (武士の一分) فیلمی محصول سال 2006 محصول کشور ژاپن در دوره ادو است. این فیلم آخرین فیلم از سه گانه تحسین شده سامورایی یوجی یامادا است. فیلم اول این سه گانه سامورایی گرگ و میش (2002) و فیلم دوم تیغه پنهان (2004) است.
در این فیلم بازیگرانی همچون کیمورا تاکویا در نقش شینوجو میمورا، رایدن در نقش کایو میمورا، تاکاشی ساسانو در نقش توکوهی و ننجی کوبایاشی در نقش هیگوچی ساکونوسوکه هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم عشق و افتخار 

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes این فیلم بر اساس نقد 21 منتقد، میانگین نمره 6.8 از 10 را بهمراه امتیاز تایید 81 درصدی به فیلم اختصاص داد. برای دانلود فیلم Love and Honor 2006 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
اواسط تا اواخر دهه 1800 در ژاپن با زوال سیستم های فئودالی قدیمی همراه با فرهنگ سامورایی همراه بود. درگیری های داخلی باعث ایجاد مشکل شد و مداخلات قدرت های خارجی از آمریکایی ها شروع شد، سپس انگلیسی ها، فرانسوی ها و هلندی ها آن را به دوران خشونت و دسیسه تبدیل کردند.
این داستان ها که از رمان های شوهی فوجی ساوا اقتباس شده اند، پرتره های صمیمی از سامورایی های ناراضی را نشان می دهند که سنت را برای زنانی که دوستشان داشتند می شکنند. این یک حرکت درخشان بود که سه فیلم باورنکردنی را تولید کرد که در رتبه بهترین های تاریخ ژاپن قرار گرفتند.
فیلم های سامورایی زیادی وجود دارد و به حق می توان آنها را معادل وسترن برای ژاپنی ها در نظر گرفت. اما عشق و شرف به هیچ وجه فراموش شدنی نیست.
عمیقاً احساسی و بی سر و صدا قدرتمند، من را به یاد فیلم های غیر سامورایی آکیرا کوروساوا در دهه های 1950 و 1960 می اندازد. 
هر جنبه ای از تولید نشان دهنده ظرافت است، از بازیگری گرفته تا فیلمبرداری تا موسیقی متن زیبای ساخته شده توسط ایسائو تومیتا.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.