دانلود فیلم
The Hidden Blade تیغه پنهان

82 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7190
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Hidden Blade با زیرنویس فارسی به صورت رایگان - تیغه پنهان
دانلود فیلم The Hidden Blade با زیرنویس فارسی به صورت رایگان - تیغه پنهان

خلاصه فیلم The Hidden Blade

یک سامورایی قرن نوزدهمی که به دلیل اقدام پدر مرحومش مورد احترام قرار می گیرد، باید یک مشکل قدیمی میون خودش با خدمتکار و دوست نزدیکش رو حل کند…

 

عوامل ساخت فیلم The Hidden Blade

فیلم تیغه پنهان (隠し剣 鬼の爪،) یک فیلم سینمایی محصول سال 2004 به کارگردانی یوجی یامادا است که در ژاپن دهه 1860 می گذرد. داستان حول محور چندین سامورایی در زمان تغییر در ساختارهای حاکم و طبقاتی ژاپن می چرخد. فیلم توسط یامادا با یوشیتاکا آساما نوشته شد و مانند فیلم قبلی خود سامورایی گرگ و میش (2002) بر اساس داستان کوتاهی از شوهی فوجیساوا نوشته شد.
در این فیلم بازیگرانی همچون ماساتوشی ناگاسه در نقش مونزو کاتاگیری، تاکاکو ماتسو در نقش کیه، هیدتاکا یوشیکا در نقش سامون شیمادا، یوکیوشی اوزاوا در نقش یاچیرو هازاما و توموکو تاباتا در نقش شینو کاتگیری هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم تیغه پنهان

فیلم The Hidden Blade دارای امتیاز تایید 84 درصد در سایت بررسی نقد Rotten Tomatoes است. این فیلم همچنین دارای امتیاز 76 از 100 در متاکریتیک بر اساس 11 نقد است.
«تیغه پنهان»، انتخاب ادوارد داگلاس در فهرست بهترین فیلم های ژاپنی قرن بیست و یکم IndieWire در سال 2018 بود. او آن را «یکی از بهترین فیلم های سامورایی غیرکوروساوا» نامید. دانلود فیلم The Hidden Blade به طرفداران ژانر سامورایی پیشنهاد ویژه میشه.


 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.