دانلود فیلم
The Last Ronin آخرین رونین

99 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 409
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم ژاپنی The Last Ronin به صورت رایگان با زیرنویس فارسی - آخرین رونین
دانلود فیلم ژاپنی The Last Ronin به صورت رایگان با زیرنویس فارسی - آخرین رونین

خلاصه فیلم آخرین رونین

ارتشی از سامورایی های وفادار برای انتقام از ارباب به ناحق اعدام شده خود نقشه می کشند.

 

عوامل ساخت فیلم The Last Ronin

فیلم "آخرین رونین" از رمان "سایگو نو چوشینگورا" اثر شویچیرو ایکمیا در سال 1994 اقتباس شده است که روایتی تخیلی از داستان واقعی 47 رونین است که در اوایل قرن 18 اتفاق افتاد.
"آخرین رونین" اولین پروژه ژاپنی زبان برادران وارنر ژاپن بود. فیلمبرداری از 11 نوامبر در کیوتو، ژاپن آغاز شد. فیلم The Last Ronin یک فیلم سینمایی در ژانر درام و سامورایی قرن هجدهم به کارگردانی شیگمیچی سوگیتا به نویسندگی شوایچیرو ایکمیا و یوزو تاناکا در سال ۲۰۱۰ توسط استدیو وارنر برادرز منتشر شد.

 

عملکرد فیلم The Last Ronin

بدون هیچ تعصبی میتونم بگم این یک جواهر سینمایی نادر است. تعداد بسیار کمی از فیلم ها مانند فیلم آخرین رونین خواهند بود. این یک نوع فیلم است که در آن کارگردان زمان و فضای زیادی را به مخاطب می دهد تا به ما اجازه دهد تا آنچه را که اتفاق می افتد و پیامی را که می خواست بیان کند را احساس کنیم. برای دانلود فیلم The Last Ronin با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم اساساً در هسته ای است که باید باشد. درباره روح واقعی سامورایی، تأکید بر شرافت فرد، جوهر وظیفه و اهمیت وفای به عهد. در یک روحیه جنگجوی واقعی. الکی سعی نمی کند ملودراماتیک باشد تا مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد یا به آن متصل شود، بلکه به ما اجازه می دهد موقعیت، فضا را لمس و حس کنیم و رمزهای نانوشته راه جنگجو را در آغوش بگیریم. مطمئناً فیلم The Last Ronin فیلمی برای همه نیست. این نمایش با سرعت بسیار آهسته اش، ممکن است حتی صبورترین بینندگان را ناامید کند. با این حال، کسانی که صبر می کنند، از این فیلم لذت زیادی دریافت می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.