دانلود فیلم
Ghostbusters: Frozen Empire شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده

221 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 26825
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ghostbusters: Frozen Empire (شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده)
دانلود فیلم Ghostbusters: Frozen Empire (شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده)

خلاصه فیلم شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده

سه سال پس از وقایع سامرویل، اوکلاهاما، کالی اسپنگلر، دوست پسرش گری گروبرسون، فرزندانش تروور و فیبی و دوستان نزدیکش لاکی دومینگو و پادکست، به شهر نیویورک نقل مکان کردند تا به وینستون زدمور و ری استانتز در ساخت دوباره شکارچیان ارواح کمک کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

فیلم «شکارچیان روح: امپراتوری یخ زده» یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و ماوراء الطبیعه محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2024 به کارگردانی گیل کنان بر اساس فیلمنامه ای که با همکاری جیسون ریتمن نوشته است، منتشر شد. این فیلم دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife (2021) و پنجمین فیلم از مجموعه شکارچیان ارواح است. در این نمایش پل راد، کری کون، فین ولفهارد، مک‌کنا گریس، سلست اوکانر و لوگان کیم همان نقش های خودشون رو از فیلم «زندگی پس از مرگ»، در کنار بیل موری، دن آیکروید، ارنی هادسون، آنی پاتس و ویلیام آترتون بازی می کنند. 
پس از موفقیت فیلم Afterlife، بسیاری از مخاطبان منتظر دنباله آن بودند، بنابراین Sony Pictures در آوریل 2022 ساخت دنباله آن را تایید کرد و Reitman به عنوان کارگردان بازگشت. این اولین فیلم از مجموعه شکارچیان ارواح است که پس از مرگ ایوان ریتمن، خالق فرنچایز اکران شد.

 

عملکرد فیلم Frozen Empire

فیلم Ghostbusters: Frozen Empire اولین نمایش جهانی خود را در شهر نیویورک در 14 مارس 2024 داشت. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و بیش از 176 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و نهمین فیلم پرفروش سال 2024 شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 43 درصد را بر اساس نقد 280 منتقد، با میانگین نمره 5.2 از 10 بدست آوردند. در انجمن این وب سایت نوشته شده است: "شکارچیان ارواح: امپراتوری یخ زده کمی از سرگرمی های نوستالژیک را برای طرفداران این فرنچایز ارائه می دهد، اما بازیگران زیاد و لحن زیادی جدی فیلم مانع از جرقه زدن این دنباله می شود."  وندی اید از مجله The Observer دو ستاره از پنج ستاره را به فیلم اهدا کرد، با ابراز تأسف از اینکه فیلم «غیراصلی» از بازیگران جوان خود نهایت استفاده را نمی‌برد. برای دانلود فیلم Ghostbusters: Frozen Empire با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
برایان لوری، از CNN، آن را «فیلمی بسیار شلوغ و نامرتبی خواند که احساسات مخاطب را درگیر نمی کند. این فیلم زمان زیادی را صرف شخصیت های اشتباه می کند».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.