دانلود فیلم
Immaculate معصوم

150 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14036
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Immaculate (معصوم) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Immaculate (معصوم) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم معصوم

یک راهبه آمریکایی با پیوستن به صومعه ای دورافتاده در حومه ایتالیا، زندگی جدیدی را آغاز می کند. با این حال، استقبال گرمی که از او شد، به سرعت به یک کابوس زنده تبدیل می شود، زمانی که او متوجه می شود خانه جدیدش راز شوم و داستان های وحشتناک غیرقابل توصیفی را در خود جای داده است...

 

عوامل ساخت فیلم Immaculate

فیلم معصوم یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و روان شناختی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی مایکل موهان، نویسندگی اندرو لوبل است. داستان بر روی یک زن جوان و با ایمان متمرکز است که از او دعوت می شود تا در یک صومعه زیبای ایتالیایی زندگی کند، اما به آرامی به اسرار وحشتناکی که در این دعوت نهفته است پی می برد.
در این فیلم سیدنی سوینی در نقش خواهر سیسیلیا، آلوارو مورته در نقش پدر سال تدسکی، دورا رومانو در نقش مادر و بندتا پورکارولی در نقش خواهر گوئن به ایفای نقش می پردازند.

 

عملکرد فیلم Immaculate

فیلم «معصوم» در تاریخ 12 مارس 2024 در South by Southwest اکران شد و در 22 مارس 2024 توسط Neon در ایالات متحده به روی پرده رفت. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و در مقابل بودجه 9 میلیون دلاری اش21 میلیون دلار فروخت. برای دانلود فیلم Immaculate 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 71 درصد را بر اساس نقد 164 منتقد، با میانگین نمره 6.3 از 10 بدست آورد. در انجمن این سایت نوشته شده است: «این سفر ترسناک ترکیبی با مضامین دین و مذهب، اگر میتونست مخالف کلیشه ها رفتار کند، بی نقص میشد.»
این نمایش مملو از زیبایی است و به اهمیت زنان در دین می پردازد. با این حال، «معصوم» در نهایت بخاطر سرعت روایت خود ممکن است بیننده را از خود نا امید کند. دانلود فیلم Immaculate 2024 به طرفداران ژانر ترسناک و بازیگر سیدنی سوینی پیشنهاد میشه. در این فیلم زیبایی شناسی حرف اول را می زند، اما چیز جدیدی ارائه نمی دهد. با اتکای بیش از حد به ترس های تنش دار، عمیق شدن در داستان بسیاری از قسمت های این فیلم دشوار است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.