دانلود فیلم
Asphalt City شهر آسفالت

83 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1464
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Asphalt City
دانلود فیلم Asphalt City

خلاصه فیلم شهر آسفالت

یک بهیار جوان برای حضور در یک دوره آموزشی مهارت های نجات زندگی با یک مامور پلیس با تجربه همکار میشه و ماجراجویی را آغاز می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Asphalt City

فیلم شهر آسفالت (در برخی کشورها با نام مگس سیاه شناخته می شود) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ژان استفان سووایر و نویسندگی رایان کینگ و بن مک براون است که بر اساس رمان مگس سیاه نوشته شانون برک در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. در این فیلم ستارگانی چون تای شریدان در نقش کراس، مایکل پیت در نقش لافونتن و شان پن در نقش جین روتکوفسکی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم شهر آسفالت

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را با عنوان مگس سیاه در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 18 می 2023 انجام داد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد. برای دانلود فیلم Asphalt City 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. پیت هاموند از مجله ددلاین نوشت که این فیلم «بازی خوب بازیگران و کار بسیار زیبای دوربین دستی توسط دیوید اونگارو» داشت، اما نتوانست چیز جدیدی ارائه دهد و نکات داستانی تکراری که قبلاً در «احیای مردگان» مارتین اسکورسیزی (1999) پرداخته شده بود را تکرار کرد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 42 درصد را بر اساس نقد 45 منتقد، با میانگین نمره 5.6 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت برای شهر آسفالت چنین نوشتند: «این نمایش را می توان به دلیل تلاش برای برجسته کردن ماهیت غیرقابل بخشش کار EMT ستایش کرد، اما پایان و نتیجه چیزیه که رتبه اش را پایین می کشد.» Metacritic به فیلم امتیاز 47 از 100 را بر اساس نظر 15 منتقد، به فیلم اختصاص داد. دانلود فیلم Asphalt City 2024 به طرفداران فیلم های غمگین و هیجان انگیز پیشنهاد می شود.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.