دانلود فیلم
Arthur the King شاه آرتور

144 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4414
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Arthur the King
دانلود فیلم Arthur the King

خلاصه فیلم شاه آرتور

یک ورزشکار مسابقات استقامتی، سگی به نام آرتور را به سرپرستی قبول می کند تا در یک مسابقه استقامتی و حماسی به او بپیوندد.

 

عوامل ساخت فیلم Arthur the King

فیلم شاه آرتور یک فیلم سینمایی در ژانر ماجراجویی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی سایمون سلان جونز، نویسندگی مایکل برانت منتشر شد. این نمایش با اقتباس از داستانی بر اساس یک رویداد واقعی به نام «آرتور - سگی که از جنگل عبور کرد تا خانه ای پیدا کند» نوشته میکائیل لیندورد ساخته شد. در شاه آرتور، کاپیتان یک تیم مسابقه‌ای ماجراجویانه با یک سگ ولگرد زخمی به نام آرتور دوست می شود که تیم را در یک مسابقه طاقت‌فرسا 700 کیلومتری در جمهوری دومینیکن همراهی کند.
در این فیلم بازیگرانی همچون مارک والبرگ در نقش مایکل لایت، اوکای در نقش آرتور، پادشاه، یک سگ ولگرد اهل اکوادور و سیمو لیو در نقش لئو هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم شاه آرتور

این فیلم توسط Lionsgate در 15 مارس 2024 منتشر شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. اگرچه داستان واقعی در اکوادور اتفاق می افتد، اما فیلم «آرتور پادشاه» در جمهوری دومینیکن صحنه و فیلمبرداری شد. به گفته GearJunkie، این امر باعث ایجاد ناراحتی و ناامیدی در میان بسیاری از اکوادوری ها شد که ملیت داستان را تغییر دادند.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 70 درصد را بر اساس نقد 76 منتقد، نمره 5.9 از 10 را بدست آورد. انجمن منتقدان این وب سایت چنین نوشتند: «نمیشه منکر توانایی آرتور پادشاه در احساسی کردن بینندگان شد، اگرچه اگر کمی با طرافت تر پیش می رفت، ممکن بود مؤثرتر باشد.» متاکریتیک، امتیاز 54 از 100 را بر اساس نقد 18 منتقد، به این فیلم اختصاص داده است. برای دانلود فیلم Arthur the King 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.