دانلود فیلم
Downtown Owl جغد مرکز شهر

119 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 82
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Downtown Owl
دانلود فیلم Downtown Owl

خلاصه فیلم جغد مرکز شهر

«جغد مرکز شهر» بر اساس رمانی از چاک کلسترمن، یک کمدی تاریک درخشان در عصر ریگان است که در شهری خیالی در داکوتای شمالی رخ می دهد. در شهر اُول، زندگی ساکنان منزوی، از جمله یک مرد مسن، یک دانش‌آموز افسرده دبیرستانی و یک معلم انگلیسی، توسط یک کولاک سفید در سال 1983 خراب می‌شود.

 

عوامل ساخت فیلم Downtown Owl

فیلم جغد مرکز شهر یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لیلی راب و همیش لینکلیتر است که اولین کارگردانی آن ها را بر اساس فیلمنامه ای از لینکلیتر آغاز کرده است. این فیلم بر اساس رمانی از چاک کلسترمن در سال 2008 ساخته شده است.
در این فیلم لیلی راب در نقش جولیا رابیا، اد هریس در نقش هوراس جونز، آگوست بلانکو روزنشتاین در نقش میچ هرلیکا و ونسا هاجنز در نقش نائومی هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در سراسر آوریل 2022 در مینه سوتا انجام شد.

 

عملکرد فیلم Downtown Owl

فیلم جغد مرکز شهر برای اولین بار در جشنواره Tribeca در 8 ژوئن 2023 به نمایش درآمد. قرار است در 26 آوریل 2024 در ایالات متحده منتشر شود. برای دانلود فیلم Downtown Owl با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 55 درصد را براساس نظر 11 منتقد، با میانگین نمره 5.3 از 10 به خود اختصاص داده است.
دانلود فیلم Downtown Owl و تماشای اون ممکن است برای همه مناسب نباشد هرچند اگر از طرفداران چاک کلسترمن باشید نباید این فیلم را از دست بدهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.