دانلود فیلم
The Idea of You تصویر تو

585 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 532
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Idea of You بدون سانسور و حذفیات به صورت رایگان - تصویر تو
دانلود فیلم The Idea of You بدون سانسور و حذفیات به صورت رایگان - تصویر تو

خلاصه فیلم «The Idea of You»

«سولن» یک مادر مجرد 40 ساله است که به طور اتفاقی یک رابطه عاشقانه غیرمنتظره را با «هیز کمبل» 24 ساله آغاز می‌کند، یعنی پسری که خواننده اصلی بند «آگوست مون» و جذاب‌ترین پسر روی کره زمین به شمار می‌رود..!

 

عوامل فیلم «The Idea of You»

این فیلم در سال 2024 میلادی به کارگردانی «مایکل شووالتر» بر اساس فیلمنامه‌ای از «روبین لی»، «مایکل شووالتر» و «جنیفر وست‌فلد» در ژانر عاشقانه، کمدی و درام با رده‌بندی سنی 17+ سال و زمان 1 ساعت و 55 دقیقه تولید شده است. از اصلی‌ترین بازیگران این فیلم عاشقانه می‌توانیم به «اَن هتوی»، «نیکولاس گالیتزین» و «الا روبین» اشاره کنیم. شبکه چندرسانه‌ای «آمازون پرایم» اصلی‌ترین پخش‌کننده‌ی این فیلم به شمار می‌رود.

 

نقد و بررسی فیلم «تصویر تو»

طیف وسیعی از فیلم‌های عاشقانه/ کمدی وجود دارد که به سراغ موضوعات تکراری می‌روند و در نتیجه به سرعت فراموش می‌شوند، با این حال «مایکل شووالتر» به سراغ موضوعی کاملاً جدید رفته که می‌تواند عطش هر سینمادوستی را برانگیزد: چه می‌شد اگر «هری استایلز» جوان عاشق یک زن 40 ساله‌ی جذاب می‌شد؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید در کتاب فانتزی «روبین لی» پیدا کنید، با این حال این نویسنده به متن کتاب بسنده نکرده و طی قراردادی با شبکه‌ی «آمازون پرایم»، توانسته بازیگر مشهوری نظیر «اَن هتوی» را برای فیلمی که از روی کتابش اقتباس می‌شود به صحنه بیاورد. «هتوی» نقش «سولن» را بازی می‌کند، زنی که به عنوان شخصیت اصلی این فیلم از سوی نویسندگان برگزیده شده و به راحتی بر روی «هیز» سایه می‌اندازد. «سولن» باهوش، شایسته، مهربان و امن است و به دلیل اقتضای سنی‌اش، در زمانی به سر می‌برد که دیگر به استقلال شخصیتی رسیده است و در نتیجه به راحتی از دیگر شخصیت‌های فیلم‌های ژانر عاشقانه/ کمدی متمایز می‌شود. او موهای عالی و کمد لباس جذاب دارد؛ اما مهم‌تر از همه، او مانند یک شخص واقعی به نظر می‌رسد، حتی اگر موقعیتی که در آن قرار گرفته است تا حد زیادی فانتزی به نظر برسد. چنین برداشتی از شخصیت فیلم تا حد زیادی به استعداد بازیگری بی‌نظیر «اَن هتوی» گره خورده است. با این‌که «مایکل شووالتر» در مقام کارگردان توانسته بازی شایسته‌ای از «نیکولاس گالیتزین» در نقش «هیز» بگیرد، اما باید اعتراف کنیم که «اَن هتوی» اصلی‌ترین ستاره‌ی این فیلم به شمار می‌رود، شخصی که با بازی دقیق خود می‌تواند شخصیت مستقل و ثابت‌قدم «سولن» را با حسی از آگاهی اجتماعی و شوخ‌طبعی زندگی بزرگسالی ترکیب کند. 
البته که عملکرد این فیلم در دیگر بخش‌های فنی نظیر فیلمبرداری و فیلمنامه‌ی خلاقانه نیز تأثیرگذار است. برای مثال «شووالتر» بعضی از عناصر اضافی و قدیمی کتاب را دور ریخته و به جایش، ترندهای اجتماعی روز را جایگزین کرده که باعث ارتباط بهتر مخاطب با فیلم می‌شود. همچنین نباید از موسیقی متن دوست‌داشتنی غافل شویم که به خوبی می‌تواند حال و هوای شیرین و سبک فیلم را ترکیب کند. در نهایت اگر به دنبال فیلمی در ژانر عاشقانه/ کمدی می‌گردید که علاوه بر سرگرم‌کردن شما بتواند برای ساعاتی شما را خوشحال نگه دارد، ما این فیلم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای دانلود این اثر در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.