دانلود فیلم
The Long Game بازی طولانی

47 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 593
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Long Game با زیرنویس فارسی بدون سانسور - بازی طولانی
دانلود فیلم The Long Game با زیرنویس فارسی بدون سانسور - بازی طولانی

خلاصه فیلم «The long game»

در سال 1955 میلادی، پنج جوان مکزیکی-آمریکایی عشقی آتشین را نسبت به بازی گلف در خود احساس می‌کنند که باعث می‌شود تصمیم بگیرند زمین گلف اختصاصی خود را در وسط صحرای تگزاس جنوبی ایجاد کنند، جایی که قرار است یاد بگیرند که چگونه باید گلف بازی کرد، آن هم به شکل حرفه‌ای‌اش...

 

عوامل فیلم «The long game»

این فیلم در سال 2023 میلادی در ژانر درام، ورزشی و تاریخی با مدت‌زمان 1 ساعت و 52 دقیقه و رده‌بندی سنی 13+ سال، بر اساس فیلمنامه‌ای از «خوئیلو کوئینتانا»، «جنیفر سی استتسون» و «پاکو فاریاس» به کارگردانی «خوئیلو کوئینتانا» پخش شده است. از اصلی‌ترین بازیگران این فیلم می‌توانیم به «جی هرناندز»، «دنیس کوئید» و «چیک مارین» اشاره کنیم.

 

نقد و بررسی فیلم «بازی طولانی»

آیا با اصلی‌ترین ویژگی‌های یک فیلم ورزشی کالت و همه‌پسند آشنایی دارید؟ اغماض و تعصب آشکار، شکست‌های خردکننده، همسران حامی، موسیقی نوستالژیک دهه 50، تردید در اعضای خانواده، صحبت‌های الهام‌بخش و یک پیروزی رضایت‌بخش از تمامی عناصر یک فیلم ورزشی خوش‌ساخت هالیوودی به شمار می‌رود که در این فیلم نیز حضور دارند؛ با این حال این اثر در چنین ویژگی‌هایی خلاصه نمی‌شود و اصلی‌ترین ویژگی مثبتش، بهره‌مندی از خوش‌سلیقگی کارگردان در چینش زیبای تصویر و روایت صادقانه‌ی نویسندگان است که این اثر را تبدیل به یکی از فیلم‌های تماشایی ژانر ورزشی، و دوست‌داران ورزش گلف می‌کند.

این فیلم بر اساس داستان واقعی خانواده «موستانگ‌ها» ساخته شده است و سرگذشت پنج بازیکن گلف را روایت می‌کند که زمین گلف خود را برای تمرین در وسط تگزاس جنوبی می‌سازند تا به مسابقات گلف دبیرستان ایالتی تگزاس راه پیدا کنند. هر کسی که با این ژانر آشنا باشد می‌داند که باید انتظار استعاره‌هایی را داشته باشد که نویسندگان درباره‌ی زندگی می‌گویند، آن هم به وسیله‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی گلف. در واقع به نظر می‌رسد که گلف بیش از هر ورزش دیگری الهام‌بخش استعاره است، شاید به این دلیل این بازی که ویژگی بیشتری از بینایی فردی می‌طلبد، بر روی یک سیستم افتخاری بدون داور عمل می‌کند، هواداران پر شور و شوق ندارد، نیاز به تمرکز زمان‌بر دارد و عموماً از سوی افراد ثروتمند پذیرفته می‌شود، چراکه همه‌ی افراد توانایی پرداخت هزینه‌های این بازی را ندارند!

تمام این عناصر در قصه‌ی ورزشی این فیلم نقش به سزایی ایفا می‌کنند، اما برای این تیم و مربی آن‌ها، بازی طولانی گلف بیشتر در مورد صبر و خودداری در مقابل موانع شخصی است، یعنی زمانی که مجبور هستند غرور خود را زیر پا بگذارند و با لبخندی تلخ به مسیر خود ادامه دهند. با این حال در نهایت، شاید این فیلم برای تمامی بینندگان درباره‌ی گلف نباشد، بلکه اثری باشد که به بهترین شکل مزایای فداکاری، انعطاف‌پذیری و لذت‌بردن از رویاهای شخصی را به نمایش می‌گذارد. ما نیز تماشای این فیلم را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر علاقه به ورزش گلف و فیلم‌های ورزشی، دوست دارند اثری درباره‌ی ارزش‌های شخصی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بزرگ‌ترین الگوهای ورزشی تماشا کنند. اگر به تماشای این فیلم علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا این اثر را در انواع کیفیت‌ها، بدون سانسور و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، با لینک مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.