دانلود فیلم
Turtles All the Way Down زمین بر روی لاکپشت‌ها

93 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 22
10
/
6.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Turtles All the Way Down به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم Turtles All the Way Down به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه داستان فیلم Turtles All the Way Down

هنگامی که یک نوجوان 16 ساله که با اختلال «وسواس فکری» دست و پنجه نرم می‌کند، دوباره با عشق دوران کودکی‌اش ارتباط برقرار می‌کند متوجه می‌شود که با وجود شرایط روحی طاقت‌فرسایش، می‌تواند راهی به عشق و خوشبختی باز کند...

 

عوامل فیلم Turtles All the Way Down

این فیلم در سال 2024 میلادی در ژانر عاشقانه و درام با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 1 ساعت و 55 دقیقه از سوی استودیوی فاکس قرن بیستم (با شراکت دیزنی) به کارگردانی «هانا مارکس» و با حضور بازیگرانی نظیر «ایزابلا مرکد»، «کری» و «جودی ریوز» منتشر شده است. از مشهورترین نویسندگان این فیلم می‌توانیم به «جان گرین» اشاره کنیم که این اثر را از روی رمانی با همین نام (که خودش آن را نوشته) اقتباس کرده است. «جان گرین» یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان تمام اعصار است که شهرتش را مدیون رمان‌هایی نظیر «خطای ستارگان بخت ما» و «در جستجوی آلاسکا» است.

 

نقد و بررسی فیلم «زمین بر روی لاکپشت‌ها»

در اینجا فیلمی را داریم که به سراغ اقتباس یکی دیگر از رمان‌های نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، یعنی «جان گرین» رفته تا با استفاده از شهرت و موفقیت‌های قبلی این نویسنده در صنعت فیلم و سینما، موفقیتی تضمین‌شده از سوی بینندگان و منتقدان برای خود رقم بزند. اما آیا این اثر در رسیدن به چنین دستاوردی موفق است؟ 
به عنوان مخاطب، قرار است داستان نوجوانی را دنبال کنیم که به علت وجود یک بیماری آزاردهنده، به سختی می‌تواند با معشوقه‌اش ارتباط برقرار کند و زندگی‌اش همواره تحت تأثیر این بیماری‌ست. چنین خط داستانی سنگینی ممکن است مفاهیم بزرگسالانه‌ای برای یک داستان عاشقانه‌ی نوجوانانه به همراه داشته باشد که کمی بیش از ظرفیت این ژانر به نظر می‌رسد، اما خوشبختانه «جان گرین» و یاران «هانا مارکس» به خوبی می‌توانند اتمسفری منحصربه‌فرد برای این فیلم خلق کنند. از سکانس‌هایی که کمی ترس و وحشت در دل خود دارند تا لحظه‌هایی که بار سنگین اندوهشان می‌تواند اشک از چشمانتان جاری کند، همه‌و‌همه کلکسیونی چشم‌نواز و به یاد‌ماندنی از فیلمی را تشکیل می‌دهند که شاید نوآوری خاصی به نسبت دیگر فیلم‌های اقتباسی از آثار «گرین» نداشته باشد، اما همچنان سرگرم‌کننده، دوست‌داشتنی و به‌یادماندنی ظاهر می‌شود. در واقع «گرین» با استفاده از یک بیماری کمترشناخته‌شده اما واقعی، قادر بوده تصویری اغراق‌آمیز از اضطراب نوجوانانه خلق کند تا بتواند داستانش را حول محور این احساس منفی بنا کرده و روایتی را بیان کند که بی‌یقین هر نوجوانی، در بازه‌ای از زندگی‌اش با آن درگیر خواهد بود. در نتیجه شاید برای بعضی مخاطبان، این فیلم و رمان آن بیشتر از اینکه داستانی درباره‌ی اختلال «وسواس فکری» باشد، روایت چگونگی مواجه‌ی دو نوجوان عاشق و اطرافیانشان با اضطراب نوجوانانه است. 
با این حال اگر یک سینمادوست سخت‌گیر باشید، ممکن است مواردی نظیر کم‌کاری در ایفای نقش جانانه از سوی بازیگران، و عدم نوآوری از سوی کارگردان توجه شما را به خود جلب کند. با این حال می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که با یک فیلم عاشقانه/ فانتزی طرفید که شاید یک شاهکار در ژانر عاشقانه نباشد، اما می‌تواند در چشم شما دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده به نظر بیاید. اگر به تماشای این فیلم علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا این اثر را بدون سانسور، در انواع کیفیت‌ها و به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، به صورت مستقیم دانلود کنید.
 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.