دانلود فیلم
Exhuma نبش قبر

86 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4397
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم کره ای Exhuma (نبش قبر) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم کره ای Exhuma (نبش قبر) به صورت رایگان با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Exhuma

حفاری یک قبر شوم باعث می‌شود تمام عواقب نفرین‌شده‌ای که در زیر این نقطه‌ی لعنت‌شده دفن شده‌اند بیدار شوند...

 

عوامل فیلم Exhuma

این فیلم در سال 2024 میلادی به نویسندگی و کارگردانی «جائه هیون جانگ» با رده‌بندی سنی 13+ سال و زمان 2 ساعت و 14 دقیقه، در ژانر دلهره، وحشت و درام منتشر شده است. از اصلی‌ترین بازیگران این اثر می‌توان به «کیم گویون»، «چوی مین سیک» و «لی دو هیون» اشاره کرد.

 

نقد و بررسی فیلم «نبش قبر»

با وجود تمام ویژگی‌های مثبتی که این فیلم برای مخاطبان دارد، شاید بارزترین و جذاب‌ترین ویژگی مثبت آن را بتوان در ایجاد لحنی منسجم و دنبال‌کننده پیدا کرد؛ جایی که حال و هواهای مختلف نظیر خرافات، امور کاراگاهی پلیسی و تاریخ سیاسی، به شکلی اعجاب‌انگیز در هم ترکیب می‌شوند و یکی از منحصربه‌فردترین فیلم‌های پلیسی تاریخ سینمای کره را رقم می‌زنند. در اینجا چهار شخصیت اصلی را داریم که هیچ‌کدام مانند دیگر فیلم‌های این ژانر نیستند و تنها افرادی به شمار می‌روند که یا مانند شخصیت‌های منفی پول‌پرست‌اند، یا برای افرادی پول‌پرست کار می‌کنند! برخورد آن‌ها با قصه‌ی فیلم و تعاملشان با امور عرفانی، یکی از جذاب‌ترین تعامل‌های شخصیتی را میان این افراد ایجاد می‌کند که اشتیاق بیننده را دوچندان می‌کند. با این حال بیشتر تمرکز نویسندگان بر روی عناصر ترسناکی بوده که توانایی خلق قصه‌ای جذاب را داشته‌اند، در نتیجه شاهد هستیم که عناصر وحشت و تعلیق، زمان بیشتری به نسبت شخصیت‌ها دارند که انتخابی بسیار درست به شمار می‌رود، چراکه کلکسیونی از صحنه‌های دلهره‌آور را پیش چشمان هر بیننده قرار می‌دهد. روند دلهره‌ی این فیلم نیز در کنار درام کم‌رنگی که به عنوان یک نقطه‌ی استراحت برای صحنه‌های تنش‌زا نقش‌آفرینی می‌کند، کم‌کم‌ اوج می‌گیرد و در یک سوم انتهایی فیلم به اوج خود می‌رسد. 
فارق از حوزه‌ی داستانگویی، این فیلم در حوزه‌ی فنی و ترکیب‌بندی تصویر چنان استعدادی از خود نشان می‌دهد که کم‌لطفی خواهد بود اگر به آن اشاره نکنیم. ترکیب جلوه‌های ویژه‌ ظریف و فیلمبرداری دقیق، منجر به خلق و ضبط تصاویری شده که به قطع می‌تواند برای سینمای کره تجربه‌ی جدیدی باشد. از جنگل مه‌گرفته تا حیواناتی که به طرزی عجیب حرکت می‌کنند، همه‌و‌همه هویت بصری وحشتناک این اثر را چنان تکمیل می‌کنند که بتوانیم آن را یکی از جواهر سینمای کره در ژانر تعلیق و وحشت بدانیم. همچنین خوب است اشاره‌ای هم به اشارات سیاسی فیلم داشته باشیم که به خوبی با سیاست‌های جاری در آسیای شرقی همگونی دارد و در کنار نمایش فرهنگ سنتی کره‌ای که بخش عظیمی از متریال وحشتناک فیلم را تأمین می‌کند، یکی از تماشایی‌ترین و منحصربه‌فردترین جنبه‌های فیلمی به شمار می‌رود که در ظاهر فقط برای سرگرمی تولید شده است. در آخر نیز به تمام این موارد، موسیقی متن شنیدنی و پالت رنگی خاکستری و دلهره‌آور را اضافه کنید تا بتوانید مطمئن باشید که با یکی از بی‌نظیر فیلم‌های ژانر وحشت طرف‌اید که در کشوره کره‌ی جنوبی تولید شده است.  اگر به تماشای این فیلم علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در همین صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا این اثر را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی و هماهنگ، به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.